Ik denk dat de titel van dag 2 naar jou leidt, Daisy. Vanwege je steunzolen
Als dat de hints zijn vind ik ze overigens wel erg simpel
Lol
Mee eens
Het wordt je niet makkelijk gemaakt, helaas
Voordeel voor ons, wij kunnen er dan 2 uitspelen.
Ik zou zeggen offer me op
Ik heb morgen niet veel tijd maar als het zeker is dat Tim eraan gaat , dan moet ik maar Tim stemmen denk ik? Ik lees wel stemadvies.
Ik voelde me enorm slecht en schuldig t.o.v. de hackers:
Hoi,
Ik wil me toch even excuseren ten opzichte van jullie. Om even te beginnen wil ik zeggen dat de hints die jullie hebben bedacht over de titels alleszins toeval zijn. Zo makkelijk is het uiteraard niet.
De rol Allesweter is dan weer iets anders. Ik baal er nu enorm van dat ik deze rol heb meegenomen naar dit spel. Op voorhand heb ik wel gedacht aan het opgeven van regels, bv. dat de letters niet mochten verwijzen naar de cijfers bij de deelnemerslijst en nog een aantal andere dingen. Afkortingen is iets wat ik helemaal was vergeten en ik had misschien beter ook gezegd dat het woorden van minstens X aantal letters moesten zijn e,/of dat hij maar voor 1 hacker een omschrijving mocht doorgeven (letter per letter). Hier heb ik niet aan gedacht waardoor nu het woord KLM heel makkelijk kan worden doorgegeven.
Zelf wilde ik de regels niet tijdens het spel aanpassen, ant toen ik gisteren zag dat hij KLM wilde doorgeven, dacht ik al shit. Misschien dat ik nu toch de regels voor hem ga aanpassen, want op deze manier wordt het te makkelijk voor de forumleden en dat is zeker niet de bedoeling.
Het spijt me dat jullie op deze manier Tim waarschijnlijk zullen verliezen. Gelukkig is hij nog de boze hacker en kunnen jullie daardoor 2 forumleden van het forum bannen. Laat dat dan toch een beetje de troost zijn, ook al weet ik dat jullie veel liever hadden gehad dat Tim niet op deze manier het spel zou moeten verlaten.
Ik hoop dat jullie nu niet te teleurgesteld zijn. Blijf vooral door doen zoals jullie bezig waren <3
Ik bekijk straks of morgen hoe ik het verder aanpak met de allesweter.
Nogmaals sorry....
Ik ben boos, razend en chagrijnig maar vooral teleurgesteld in je.
Nee, geintje. Is balen maar dit is een leermoment. Ben al lang blij dat hij niet woorden voorafgaande van je gekregen hebt
want dan was ik wel teleurgesteld geweest
Tim reageert op Daisy:
Maak gebruik van de situatie nu. Wellicht voorkimt het verdenkingen?
Geeft niks Vermoljoen! Ik ben inderdaad ook echt geen fan van die rol want het verklapt gewoon een hoop, maar het is "fijn" dat hij dan iig Tim als eerste neemt omdat we daar iig nog iets aan hebben. Vind wel dat afkortingen verboden moeten worden, dat is echt te makkelijk
Goed om te weten dat die steunzolen van Daisy dus geen zijn ik lachte me echt suf al namelijk
Je doet het hartstikke goed verder! No hard feelings
@Hackers Wat Sanmol zegt klopt allemaal voor geen meter overigens
Brtdm komt als redende engel "uit de lucht" vallen denk ik.
Strategisch is dat voor iedereen de slimste zet.
Op zich wel, aan de andere kant, er is nog onzekerheid, zouden mensen dan nu van ons verwachten dat we Tim opofferen? Ik denk het niet. Dat kan wel flink de verdenking van ons afhalen (voor een rondje 3/4 hoop ik iig). Dan zou ik zeggen,dat er wel een paar stemmen van ons naar Tim moeten.
Kijken hoe ze gaan reageren. Convans zijn opmerking hielp wel, maar zal niet werken ben ik bang. Heb in ieder gebal niet gelogen dat er 2 goede het spel verlaten als ik gelyncht word
Sterker nog... Als we Tim nu eruit halen, en Mitch stemt niet zijn ze er 3 kwijt
Tim, vind je het erg als ik op jou ga stemmen? Helemaal eens met Daisy namelijk.