*Memoir 1720 van … de naam is niet goed te lezen* Twintig piraten van verschillende komaf waren bij elkaar gekomen. Ze hadden de legendarische kaart naar de schat van Bermuda gevonden en wisten dat ze deze schat alleen konden vinden in een groot aantal, samenwerking was van groot belang. De twintig piraten werkten als één en werden een soort van familie van elkaar. Na weken hard werken, was het dan eindelijk daar, de schat van Bermuda! Een kist vol juwelen, goudstukken en andere glinsterende stukken. De schat was eindelijk van hun!
Lucy: “Dit juweel ga ik gebruiken als trouwring”! Convans en Michael90 waren ondertussen hard aan het rekenen hoeveel alles op zou kunnen brengen. “Een gouden shotglas” glinsterde Mitchkox. Nieky en Timvdons droomden beide over nieuwe vormen van transport. Brent, Lodewijk, Chardo en Focus waren aan het vechten wie de parels van Clampearl mocht houden. Swifty en De_witte riepen als oudsten iedereen bij elkaar. Swifty sprak de mede-piraten toe: “De schat is van dit schip en deze familie, niemand gaat dit gebruiken voor eigen belang”. De_witte: “De kaart die we vonden kwam met een spreuk”.
TOGETHER YOU’LL FIND, WONDERS OF GOLD, IF GREED PROCEEDS, A STORY WILL UNFOLD. Sanmol wist al voordat hij op het schip kwam wat de spreuk betekende. Mrchipie snapte het nog steeds niet: “Kan iemand dat vertalen”? “Nee” zei Daisy geïrriteerd. Spacycolours: “Het betekent dat iedereen met zijn gluiperige vingertjes van de kist moet afblijven”. Die avond waren er nog vele discussies, vele shots aan whisky én … vele plannen om de schat te stelen.
In het geheim was een kleine groep piraten een muiterij aan het plannen om de schat voor zichzelf te claimen. Ieder had zijn eigen grote plannen met deze schat. Midden in de nacht werkten ze samen om een deel van de schat te stelen. Ze zouden niet de hele schat in één keer kunnen stelen dus deden ze dit in etappes. Na hun eerste succesvolle steelpoging kwam er een mysterieus donkere walm op uit de oceaan. Gretigheid had gewonnen en het verhaal ging van start. Verschillende piraten op het schip kregen speciale krachten of veranderde zelfs in andere wezens wanneer de maan tevoorschijn zou komen. Het is een strijd om de schat, wie claimt de schat en wie gaat deze vloek overleven?
Bedankt voor de intro D*N!!
Beste spelers, alle rollen en artefacten zijn verdeeld. Cupido heeft tot 20u vanavond tijd om een koppel door te geven.
Alle andere rollen die een nachtactie hebben, moeten die
voor zondagavond 20u doorgeven. Ik ga waarschijnlijk ergens na 20u thuis komen van mijn weekendje weg en dan alles nog bijlezen, dus het resultaat gaat wat later komen, maar daarna probeer ik het op tijd de doen.
Hoe gaat het nu verder?- Elke 24u moeten de nachtacties en de dagstemmen van iedereen doorgestuurd worden via PM naar mij. Net zoals bij RealityHack.
- Artefacten mogen gespeeld worden wanneer jullie willen. Je speelt hem door gewoon het kaartje hier te posten. Zodra ik het zie, handel ik het verder af (indien dat nodig is). Mochten er meerdere artefacten achter elkaar gespeeld worden, dan worden ze op chronologische volgorde van posten afgehandeld.
Moesten er nog vragen zijn, stel ze gerust. Veel plezier en veel succes!!