Oeps, ik had inderdaad gisteren op dit forum gekeken en mijn rol gelezen, maar heb toen verder niet de berichten in het topic gelezen en ben ook vergeten te stemmen voor de burgemeester (mijn stem was vanzelfsprekend naar Brent AKA
Shelly gegaan). Maar ik ben nu helemaal op de hoogte van alles en zal weer netjes elke dag mijn stem uitbrengen en jullie verbluffen met mijn geweldige inzichten.
Het spel had niet beter kunnen beginnen met de dood van de zienerzoeker. Een slechte rol kwijt én het gevaar voor de ziener is minder geworden. Op wie ik mijn lynchstem ga uitbrengen weet ik nog niet goed. Op de eerste dag is dat altijd meer een loterij dan een weloverwogen keuze. Het liefst stem ik dan op iemand die niet goed te peilen is. Een ongeleid projectiel. Als ik de kandidatenlijst eens bekijk dan vind ik dat Sanmol en mrchipie die rol wel kunnen vervullen. Sanmol post veel en dat vind ik een positief iets, dus ik ben minder geneigd om op hem te stemmen. Daarom denk ik dat ik naar mrchipie neig. Maar ik ben erg benieuwd naar een weerwoord, want dit is verre van een onbetwistbare keuze.
Ik vind dat Lödewijk voor straf onze berichten voor moet lezen!
Hoe leuker de berichten hier, hoe hoger de kans dat ik dat in mijn vakantie (hopelijk in augustus) eens ga doen!