VissenvoerEen grote discussie ontstond. Belg vind de flamboyante Sanmol verdacht. “Ik sla je zo aan mijn haak!” gilt Sanmol hem toe. Ook Kaaasje en Spacycolours worden genoemd. Swifty: “Die Spacycolours heeft een verdachte kleur op zijn gezicht gekregen!” Spacycolours: “De maan scheen heel hard vannacht.” Daisy gaat de stemmen tellen. Na de telling ging haar gezicht naar serieuze stand. “Kaaasje, jij bent een muiter! De plank!” Nieky en Convans grepen haar vast. Kaaasje smeekte nog: “Ik zweer het, ik heb niets gepakt, ik ben écht geen muiter!” Een aantal anderen keken beteuterd hoe ze naar de plank gebracht werd. Daisy: “Maak een anker aan haar voet vast, als de haaien slapen dan zal ze verdrinken.” De_witte kwam aangesprongen met een anker. “Tot ziens Kaaasje” zei Daisy nog terwijl Kaaasje van de plank geïntimideerd werd door Brent. Kaaasje viel in het water en het anker bracht haar naar de bodem waar ze verdronk. Een aantal haaien kwamen nog opdagen voor deze lunch van kaas. Haar dode lichaam werd aan stukken gescheurd een rode vlek aan bloed verscheen in de oceaan. Kaaasje is op een typische manier gestorven want ze was…
Tia Dalma, de heks!
De volgende nacht gebeurt er weer van alles in het donker. Naast krachten zijn er ook magische artefacten verschenen voor de piraten. Michael90 kon iemand zijn stemrecht ontnemen en dat deed hij maar al te graag. Hij verdacht De_witte ervan jaloers te zijn op de huidige kapitein, genoeg alibi. Hij zou niet mogen stemmen. Brent wreef ook in zijn handen. Hij zou die avond iemand ontvoeren die de volgende dag niet zou meemaken. Hij sloop richting de kamer van Lyra en Spacycolours en greep Spacycolours weg. Lyra bleef snurkend achter. Brent: “Jij hebt wel weer genoeg gepraat Spacycolours, tijd om de kerker in te gaan.” Hij gooide de deur achter zich dicht en zei tegen zichzelf: “Goed gedaan.” De volgende ochtend stond Drenziboy extra vroeg op, hij had een slecht gevoel. Misschien zou hij de muiters nog snel in actie zien. Maar op het dek aangekomen was er niemand meer. Meer piraten kwamen het dek op. Swifty: “Wie is er vannacht wezen vissen?” Een rij met vishengels was uitgezet. Lodewijk droomde even weg: “Ah heerlijk vissen in de woeste oceaan, kijk dat beeld toch.” Timvdons: “Misschien is er vis gevangen?” Hij keek in de ton en schrok zich dood. Daar lag het hoofd van Lucy. Sanmol de man van de details merkte opeens op dat er dingen in zee dreven “Aan de hengels!” Belg haalde een hengel binnen. Mrchipie: “Ah jak, een arm!” Brent: “Ik hoop dat het een goede maaltijd oplevert.” Lucy is niet meer, ze was…
Een simpele piraat!
Deze lugubere moord zou opgelost moeten worden, er zijn nog steeds muiters actief. Daisy: “Tijd voor een stemming.” Focus: “Wacht waar is Spacycolours?”
Jullie mogen al los barsten, hoewel je de rollen nog niet weet en
SpacyColours mag hier niet posten uiteraard.