Maar goed, terug naar de inhoud. Het lijkt mij een goed moment om mijn artefact maar eens te spelen, want na die twee voltreffers van mij op belg (dacht die knul trouwens dat hij de enige Belg op dit forum zou zijn ofzo? Stel je voor dat ik mezelf 'nederlander' had genoemd), verwacht ik dat die muiters mij keihard gaan vermoorden!
Nogal een raar artefact, want normaal ben ik iemand die nooit jaloers is! Desondanks steel ik het artefact van Mitchkox. Mijn lynchstem zal ik ook alvast uitbrengen, omdat ik vanavond niet kan. Ik heb jullie berichten even met een enorm vergrootglas zitten te bekijken zoals dat mannetje op Vermoljoens avatar en ben tot de conclusie gekomen om mijn stem deze keer op Mitchkox uit te brengen. Hij is zijn artefact straks kwijt, dus dan mag hij ook wel gelyncht worden, toch?
Je speelt Mitchkox's artefact:
Je moet nu dus iemand aanduiden die zijn speciale kracht verliest.
Volgens de spelregels is de speciale kracht van een wolf om wakker te worden. Een muiter blijft dus muiter, maar kan niet meer mee overleggen wie er 's nachts moet sterven. Dus als je een muiter zou kiezen, wordt die uit het overleg gehaald. Dit blijft duren tot hij als enige muiter over is, dan hoeft er niet meer overlegd te worden en kan die muiter mij zo laten weten wie ie killt.
Voor de rest, afhankelijk van wie je kiest:
Syrena/Cupido heeft zijn ding al gedaan, dus diens kracht verdwijnt niet.
One-eyed Willie/ziener kan niet meer zien als je hem kiest.
One-eyed Willie's Best Friend/leerling ziener kan geen ziener meer worden.
Jack Sparro/Prins kan overdag weer wel gelyncht worden.
Piet Piraat/Bodyguard kan niemand meer beschermen.
The Kraken kan niet meer moorden en wordt een Piraat/burger
En de dronkaard is al lang niet meer dronken.
Veel succes! Je mag de naam gewoon hier posten.