Hallo lieve allemaal,
Al jaren lees en leef ik met dit forum mee. Ik ben dus zeker een groot fan van het programma, maar ik durf mezelf echt geen Molloot te noemen. Dan zou dat begrip aan betekenisinflatie onderhevig zijn.
Nu koester ik dus wel een diepe fascinatie voor jullie die bijvoorbeeld een aflevering shot voor shot bekijken en voor jullie die alle opdrachten haarfijn kunnen analyseren aan de hand van een overzichtelijk schema. Het lijkt mij knap lastig...
Nu is de situatie zo, dat ik voor mijn studie Communicatie aan Fontys Hogeschool Eindhoven, een zogenoemde 'tribe' mag onderzoeken. Daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken; ik koos voor Molloten. Nu zou ik voor mijn onderzoek heel graag met een aantal van jullie in gesprek willen gaan. Het onderwerp van het gesprek bedraagt natuurlijk de 'Molloten-cultuur'. Wat vinden jullie eigenlijk van de benaming 'Molloten'? Wat vinden jullie van de ontwikkeling van Wie is de Mol? en noem maar op. Dit soort vragen passeren tijdens zo's gesprek de revue. Kortom; lekker kletsen over Wie is de Mol? en alles wat daarbij komt kijken.
Mocht jij nu interesse hebben in een gesprekje, stuur mij dan een privé bericht en dan zoeken we samen naar een vorm waarop het gesprek kan plaatsvinden (wellicht in online groepsverband).
De eerlijkheid gebied mij te zeggen, dat ik twijfel of dit bericht niet de huisregels schendt. Mocht dit zo zijn dan bij dezen mijn excuses! Ik hoop natuurlijk dat ik sommigen van jullie binnenkort spreek; het lijkt me gezellig!