Helaas heb ik de slag om het burgemeesterschap verloren. Daarbij wens ik natuurlijk onze burgemeester DRrenziboy alle succes toe! Je hebt mijn volledig vertrouwen en zolang het tegendeel bewezen is, moeten we onze burgemeester steunen!
Als interne raadgever wil ik volgend opvallend gedrag melden:
D*N: Speelt weer de tegendraadse deelnemer die 'voor het suprise-effect', maar stemt op iemand die geen burgemeester wil worden. Daarnaast probeert D*N mij al verdacht te maken op een subtiele wijze. Niet meteen wijzen naar mij, maar wel mijn bedenkingen in twijfel trekken.
Mitchkox: Wil geen burgemeester zijn terwijl hij vorig potje nog vertelde dat hij enkel de burgemeesterrol wilde opnemen omdat hij de wolf was, die niet ontdekt kon worden als ziener. Ik had gedacht dat hij zeker voor het burgemeesterschap ging gaan na vorig potje. De enige verklaring waarom hij dat niet wil doen, is dus omdat hij een wolf is?
Molcrazy: Stemmen, maar niets nuttig bijdragen. Een veel gebruikte wolventactiek! Staat op het lijstje om in de gaten te houden de eerste dag(en).