Ik vind het vertragen van Jeroen in de opdracht helemaal niet mols (het sleuteltje niet vinden, de telefoon meenemen, en heeft hij dat kaartje in het theater verstopt?). Sneller de opdracht doen betekent niet dat er meer tijd is om geld te zoeken. Je zag dat ze gewoon zo snel mogelijk Tygo en Nikkie gingen zoeken, niet extra lang naar geld zoeken. Het werkte juist andersom. Doordat ze langer aan het klooien waren werd er meer geld gevonden. De mol zou hier eerder snel werken.
En Jeroen wordt hier juist wel heel verdacht mee gemaakt door de regie, met name het missen van het sleuteltje. Dat doet de regie met kandidaten, niet met mollen.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt, maar Jeroens reacties op zijn groene schermen lijken me inderdaad (want al eerder door anderen opgemerkt) geacteerd. De spanning lijkt niet te verdwijnen.
Zo zag zijn reactie op een groen scherm in 2017 eruit:
Dan zie ik wel wat van opluchting.
Of je keek er eerst objectief naar en vormt het nu naar je idee dat Jeroen de mol is
Ja, maar hallo zeg. De mol wordt - zeker de laatste jaren - al enorm door de montage uit de wind gehouden. De relatieve onzichtbaarheid van Jeroen was voor mij (vrijwel) van meet af aan juist een teken dat hij het weleens zou kunnen zijn. En dan zit hij ook nog eens tussen de continu bekketrekkende tygo, de opgeverfde flapuit Nikkie en het wandelende stripfiguur Ron.
Dat valt nogal mee, van Rob zagen we vorig jaar duidelijk in beeld dat hij de straatnamen in een andere volgorde voorlas. Ook bleef hij aan van alles haken met zn onhandige tuinbroek.
Ja hij molt echt enorm overal. En die laser, ik zei al, hoe mooi is het dat je als allerlaatste overblijft, volle tijd om te mollen wat je wilt? Voorheen zaten op de laseropdrachten geen camera's , vanuit een centrale regiekamer door kandidaten te bekijken. Dus de beste molpositie in dit geval was weldegelijk als allerlaatste.
De beste positie was zeker niet per se aan het eind, daar kon je niks meer doen. De mol wilde hier de kist ver brengen zonder geld erin (of mingeld) en jokers erin doen zodat men sneller voor zwarte vrijstelling zou kiezen ipv geld.
Theovv plakte alleen het lijstje in dat .com gemaakt heeft en gaf kort aan waar hij geen molse acties zag. Heb je mijn ripostes ook gelezen dan? Ik beschrijf uitgebreid per opdracht hoe hij gemold heeft. Moet dat misschien anders maar even samenpakken voor het overzicht dan.
Nou ja, je beschrijft de uitgesproken types en dat Jeroen daarin als mol slecht past. Voor mij zijn al die types ermee automatisch wensmol
Wat zit je toch steeds te emmeren over dat ik "alleen maar" iets geplakt heb
Het gaat er niet om wie de meeste huisvlijt in zn post heeft gestopt, maar om de argumenten. Ik heb op een rijtje gezet waarom ik Jeroen overwegend kandidaats vindt op basis van alle verzamelde acties. En jij denkt daar anders over, dat is toch prima?