Ik zit inmiddels zo diep in deze tunnel dat ik er gewoon echt niet meer uit ga komen. Wederom staat Peggy overal op molposities.
Eerste opdracht is ze meteen los. Dat wil de mol ook, want dan heb je de mogelijkheid om geld weg te gooien zonder dat er op je gelet wordt, want die zijn nog bezig met hun sloten. Uiteindelijk miste er 700 euro terwijl alleen Ron volgens mij niet los was. Lijkt me niet dat er met de paaltjes waar alleen hij bij kon in totaal 700 euro zat, daar moet geld weggemaakt zijn.
Tweede opdracht is lastig mollen. Je bent de hele tijd met een kandidaat en je krijgt instructies via de porto. Dan kan je als mol maar beter je best doen. Maar ondanks dat Peggy hier goed bezig leek te zijn, zijn er toch minder luiken geopend dan verwacht, dus ook daar moet wat gebeurd zijn. Ik neem aan dat ze luiken die weer zijn dichtgewaaid/dichtgedaan door een bewoner niet als ongeldig tellen, dat zou ik heel flauw vinden.
Derde opdracht had een hele hoge kans van slagen. 6 grote schilden met in totaal 24 pijlen is gewoon makkelijk te doen. Des te meer opvallend dat Peggy ook een pijl raak schiet.
Speaking of that, ook bij de eerste en tweede opdracht is wat mij betreft veel te makkelijk geld verdiend. Er komt bijna zeker nog een opdracht waarbij er weer een bak geld uit de pot gaat en wilde de regie dat er wat in zou komen. Dus extra verdacht dat Peggy zo haar best deed, want tot dusver heeft ze amper iets bijgedragen aan de pot.
Wat wel een beetje tegen Peggy spreekt is dat ze vrij veel genoemd wordt bij de test. Maar aan de andere kant is Horace nu afgevallen die Peggy ook had genoemd. Uit zijn afscheidspraatje is af te leiden dat hij tunnelvisie had, op de verkeerde waarschijnlijk.