Haha, briljante moord.
Misschien kunnen de wolven de volgende nacht ook meteen hun volgeling oppeuzelen?
De lynch van Spacy is achteraf gezien inderdaad jammer.
Ik heb vandaag rustig de discussie van gisteren teruggelezen. Ik ben natuurlijk opgelucht dat ik er zelf niet uit ben gestemd, maar vind het spijtig dat Spacy vervolgens geen mol bleek te zijn en ik dus een onschuldig persoon heb genomineerd.
Ja, dat kan nu ongetwijfeld een reden zijn om mij weer verdacht te vinden. Ik kan daar alleen maar nogmaals over zeggen dat ik Spacy nomineerde omdat ik oprecht niet snapte dat hij mijn post zo vreemd of problematisch vond. En ik vind echt dat die post vervolgens door een paar mensen buiten alle proporties is opgeblazen en weinig meer te maken had met wat ik eigenlijk schreef.
Goed, ik heb nu geleerd dat er hier een taboe rust op eenvoudige kansberekening en dat het absoluut niet wordt gewaardeerd. Dat is een waardevolle les, dus ik beloof plechtig me daar in het vervolg verre van te houden. In plaats daarvan zal ik me alleen laten leiden door intuïtie of gevoel en de ratio proberen uit te schakelen.
En wie kwam er als eerst met de naam Spacy? Precies, dat was KD. Die door iedereen werd vrijgepleit.
En wie noemde ik niet als verdachte? Spacy, die dus ook niet verdacht bleek te zijn. Interessant ook om te zien wie er mee hebben gestemd op Spacy.
KD stijgt dus weer op mijn lijst van dag 1
Ja, Mitch K., ik heb deze post al eerder vandaag gelezen in het Café.
Ongeacht welke rol je hebt in dit spel, vind ik het een beetje jammer dat je gedurende de nacht gewoon doorgaat met mij verdacht maken.
Ondanks dat ik misschien een beetje een noob ben in dit spel, heb ik wel begrepen dat zo’n beetje de meest fundamentele regel is dat je ’s nachts je mond houdt. In ieder geval stel ik het wel op prijs dat je de post een paar uur later alsnog hebt aangepast, toen Lucy je daar op wees.