Nog even nagedacht over de Spacy stemming en als ik nu kijk lijkt de bandwagon een beetje begonnen te zijn door Bjorrn. Hij geeft iets van een redenatie dat hij Spacy onlogisch vindt en is verder vrij non-committal. Verder lijkt op dat moment KD nog gelyncht te gaan worden, maar lijkt de discussie langzaam naar Spacy te wijzigen nadat Bjorrn zich ermee heeft bemoeit
Hoe kan ik de situatie invullen?
1.) Bjorrn is goed en gelooft Spacy gewoon niet (even daar gelaten wat KD is)
2.) Wolfje KD wordt gered door medewolfje Bjorrn
Ik vond het in elk geval opvallend, want vanaf dat moment kwamen ineens alle meelopers.
Verder valt hillo me ook een beetje op als "stille spacy meeloper". Vooral deze opmerking van hem: "maar dan verspil ik m’n stem omdat we geen meerderheid op een random meeloper krijgen."
In mijn ogen boeit het voor goed niet om met je stem een meerderheid te creëren, het gaat erom een slechtje te lynchen en als je niet denkt dat Spacy slecht is waarom zou je dan op hem stemmen? De enige die echt gebaat zijn bij de meerderheid op een willekeurige speler zijn wolven om hun eigen hachje te redden. Voor goed is het juist best wel goed als de stemmen best close zijn, want dan kunnen we mogelijk een red actie van slecht spotten.
Maar misschien vallen deze twee me gewoon wat meer op ivm onze survivor paranoia historie
Catshee moet je altijd in het oog houden
WAT?! Ik = altijd onschuld zelve