Ik zat trouwens vanmorgen nog wat te puzzelen met de deelnemerslijst om voor mezelf helder te krijgen wie er in mijn ogen nu eigenlijk verdacht zijn en wie minder.
De enige die ik nu 100% vertrouw is Mitch de Magiër. Een beetje pijnlijk, maar juist zijn foute uitschakeling van Convans is de definitieve bevestiging dat hij inderdaad daadwerkelijk de magiër is.
Daarnaast vertrouw ik Robbie nu ook behoorlijk, eerst al vanwege de nuttige bijdrage met Tim en ik denk dat dit voorstel ook slim is.
Verder gaf ik de vorige dag al aan Convans, catshee en Kaaasje intuïtief wel te vertrouwen. Convans is bevestigd maar helaas weg, de andere twee vertrouw ik nog steeds wel. En gevoelsmatig vind ik daarnaast nu ook Brtdm, D*N, Bjorrn, DRenziboy en Swifty iets minder verdacht.
Dan blijven er nog 10 anderen over die ik moeilijk kan peilen en waarvan ik denk dat daar waarschijnlijk de meeste wolven tussen zitten. Uiteraard alles met de nodige slagen om de arm: het zou fijn zijn om wat meer objectieve informatie te krijgen om echt mensen weg te kunnen strepen.