Geen idee, maar ik vind Sanmol gewoon echt heel inactief tov vorige keer. En dan nu wel vrijwel ineens stemmen, dan mag ik dat toch opvallend vinden?
Excuse me, dit is zo niet waar! Iemand probeert hier een Donald Trump te houden. Ik heb mijn inactiviteit al uitgelegd voor de eerste paar dagen. Alsof mijn plan heeft gewerkt om de wolven te exposen weet ik niet, maar ik heb tenminste iets geprobeerd. Daarna ben ik gelijk vrij actief geworden, dus dit is een reach. Zoals Kaaasje uitlegd klopt er niks van jouw redenatie.
Weet je wie er wel heel erg inactief is? Jij. Als er iemand verdachte acties heeft ben jij het wel. Jij stemde Molcrazy nog even snel zodat ze naar huis werd gebonjourd zonder pardon. In tegenstelling tot wanneer ik op Molcrazy stemde, want toen had Molcrazy nog maar één stem. Die stem heb ik toen ook heel keurig geredeneerd in het topic. Die redenatie heb ik bij jou nooit gelezen. Dus wie is hier nou eigenlijk verdacht. En als wolf probeer je nu mij alvast onder de bus te duwen voor morgen, want je weet dat KD. & Kaaasje mij eerder hebben genoemd als potentiële wolf. Waar hebben deze tactiek eerder gezien? Oh ja! Zijn we opeens vergeten hoe jij ook een coup probeerde te houden op Brtdm? Die coup mislukte grandioos trouwens. Ik trap hier niet in en de rest ook niet.