Alleen Michael en Robbie hebben, afgezien van D*N, drie keer op iemand gestemd die inmiddels bevestigd onschuldig is. Dus dat blijft toch ook iets om in de gaten te houden.
Hillo mag mij best nakijken, maar ik weet dat dat zonde is van zijn kracht. Zeker als het een van de laatste keren is dat hij dat kan doen. 't Is dat we weten dat die mensen waar ik op gestemd heb, bevestigd onschuldig zijn, maar als bvb Sanmol door hillo bekeken was en onschuldig was, dan had jij ook 3 keer op een onschuldige gestemd muv D*N.
Ik weet niet hoe ik van "Robbie vertrouwen we" naar "Robbie is verdacht" gedraaid ben (behalve die stem op mitchkox nadat ie als magiër uit de kast gekomen was, maar dat heb ik al uitgelegd dat ik die hele dag niet online heb kunnen zijn en nog op tijd moest stemmen). En eventueel door mijn complottheorie ivm hillo als ziener, maar dat was ook om te kijken wat voor reacties er op zouden komen, wie er in mee zou gaan. Nu 1 van de 3 die hillo noemde inderdaad zieke blijkt te zijn, is de 1% twijfel ook helemaal weg.
Anyway, mijn verdenkingen zijn enkel op gevoel. DRenziboy omdat ie er nog steeds in zit als burgemeester, maar dat kan ook zo'n wolventactiek zijn van "we houden hem lang in leven dan wordt ie vanzelf wel verdacht" en Ricardo door het pitbull achtige inhakken op kaaasje. Maar dat is net zo opvallend als ik die mitch wegstemt nadat ie zijn magiërrol claimt, dus ook daar twijfel ik.
Vermoljoen... kan ook.
Brent... horen we zo goed als niks van.
Molduck.... is zoals ze anders ook is.
Daisy... zou zomaar kunnen, maar heb er geen wolfgevoel bij (voor zover dat dat iets zegt).
Ik wil gerust een bevestigde niet-wolf volgen. Tell me what to do. Want het is natuurlijk ook zo, hoe meer je hier post, hoe meer mensen er iets verdachts in je uitleg gaan vinden.
EDIT: oh en hillo ik ben niet mee met je plan/hint. Maar zal wel zijn omdat ik een gewone burger ben. Maar ik zal het nog eens quoten om het niet onder te laten sneeuwen. Ik kan me één scenario bedenken eventueel. Maar weet niet of we het over hetzelfde hebben.
Even een open vraag (heb bij Lucy gecheckt of dit zo mag): is er eigenlijk niemand die iemand anders 100% zeker wil vrijpleiten? Scheelt ons weer.
Denk er maar even over na.