Ik heb geprobeerd het impliciet duidelijk te maken, maar aangezien dat blijkbaar niet duidelijk was en ik nu toch een hoop stemmen krijg, moet ik het dan maar expliciet zeggen: ik ben geen wolf en heb een rol die op zich nog wel van pas kan komen nu in het spel.
Aan de andere kant: als jullie me zo graag willen elimineren, kan dat prima, want volgens mij kan de winst ons zelfs zonder mij in het spel, met nog meer geblunder en alweer een foutieve eliminatie toch niet meer ontglippen: we zijn nog met 13 en als de zilveren kogel-hint inderdaad klopte zijn er nog maar 2 wolven en mogelijk nog een volgeling. Dus waarschijnlijk 10 tegen 3, waarvan de derde niet kan communiceren met de andere 2. Van de 13 zijn er 4 bevestigd onschuldig (Mitchkox, Brtdm, Catshee en Bjorrn). 4 anderen claimen een rol en worden niet tegengesproken (Vermoljoen, Ricardo, Kaaasje en Michael). Blijven Robbie, Sanmol, Daisy en Molduck nog over die niets hebben geclaimd.
Zelfs als we er nog in slagen 2 dagen precies de verkeerde te kiezen, is daarna precies duidelijk wie de wolven zijn.