KD, Je weet wel dat Ricardo tussen de regels door de Jager heeft geclaimd?
Ik neem aan dat het klopt, want deze rol zit er sowieso nog in.
Ja, ik weet het Brtdm en het boeit me niet zoveel. Zoals ik al schreef: Ricardo voegt niet veel meer toe dan keer op keer Kaaasje te nomineren. En daarnaast af en toe te roepen dat hij niet gelooft dat ik dit spel pas twee keer heb gespeeld. Ik heb daar eerder al op gereageerd en kan er verder niet zoveel mee. Misschien moet Ricardo de volgende editie organiseren en in het reglement duidelijk zetten dat newbies niet welkom zijn.
Dus nee, hij zal wel geen wolf zijn, maar is in ieder geval ook geen erg nuttige burger.
En @catshee: ja, je vraagt om serieuze argumenten. Maar ik kan natuurlijk helaas niets aantonen, dus als je me niet wil geloven, geloof je me niet. Ik ben nu eenmaal 1 van de paar kandidaten die op dit moment niet bevestigd zijn, dus ik begrijp dat er naar mij gekeken wordt.
Ik kan zelf alleen maar naar de andere onbevestigde kandidaten kijken en dan zie ik nog altijd een paar verschillende wolf-opties, zoals:
- Molduck post niets, stemt wel?
- Daisy is al vaak genoeg verdacht genoemd, ook door mij
- Robbie en Sanmol worden om duistere redenen door niemand verdacht gevonden. Ja, Robbie heeft nuttig meegedaan, maar betekent dat dat hij geen wolf kan zijn? En Sanmol is onverdacht, alleen vanwege de felle reactie op mij dagen geleden?
- Vermoljoen heeft bink geclaimd en Ricardo jager. Kan allebei kloppen, of 1 van de twee is een lucky guess.
- Kaaasje en Michael90 pleiten elkaar vrij. Kan ook kloppen, maar kunnen ook twee wolven zijn die dat doen.