Zucht. Als jullie mij weg willen stemmen, dan doe je dat dan maar. Ik kan de beslissing respecteren, maar hij is niet slim. Soms voelt het net alsof ik in een spel zit met mensen die mij het leven alleen maar zuur willen maken. Alles wat ik zeg is fout, wolfs en heeft geen toegevoegde waarde. Erg frustrerend als je weet dat je een gewone burger bent, die probeert actief het spel mee te doen. Helaas word dat dan weer gezien als "verdedigend". Nee, dat is gewoon hoe ik ben als een persoon. Mijn hart zit op mijn tong. Ik zeg wat ik denk en af en toe is er wat humor.
Hetzelfde gebeurt trouwens met Mrchipie, wie heel toevallig ook mijn liefje is. Ik hou enorm veel van je MrChipie, als je dit leest. Soms is het schandalig hoe spelers zoals Mrchipie en ik per definitie worden gezien als minderwaardig, want we praten anders zoals anderen. Als iedereen elkaar nou een keer respecteert op het forum zou er niet zo'n nare sfeer hangen. Hetzelfde geldt trouwens ook voor het "Jacco is een kind, dus kan niks" en "DHL is oud en loopt niet met de tijd mee" grappen. Het word op een keer vervelend en pesterij achtig. Ik snap dat ik dingen in het verleden heb gezegd, die niet iedereen leuk vond, maar om telkens weer aan te horen hoe "dom" en "bitchy" ik ben is erg vervelend.
Ik heb alles geprobeerd om jullie wijs te maken dat ik geen wolf ben, maar als jullie mij niet willen geloven dan stem je maar op mij. Jullie snijden jullie zelf in de vingers, dus straks niet boos zijn als Sanmol een gewone burger blijkt te zijn. Ik heb in ieder geval 100 procent de waarheid gesproken. Dat jullie de foute beslissing maken om mij in plaats van Robbieazerty/KD./Vermoljoen te lynchen is straks jullie probleem. En dan hoop ik dat jullie gaan inzien dat ik wel de waarheid sprak. Misschien word ik dan wel een keer als meerderwaardig gezien
.
Trouwens, nog wel even een speciale shout-out naar Brtdm, wie wel altijd in mij heeft gelooft. Je bent een kanjer en luister vooral niet naar de anderen. Jouw plannen blijken uiteindelijk toch altijd het beste. Ik vertrouw erop dat jij dit spel tot een goed einde kan brengen.