RIP Kaaasje... Ik kon je helaas niet meer beschermen omdat ik dat de vorige nacht natuurlijk al had gedaan.
En dat wist Robbie uiteraard ook.
Robbie, wat heb je het ontzettend slim gespeeld. Ik had dus gisteren toch mijn verstand moeten volgen in plaats van mijn gevoel... Bjorrn zal misschien nog twijfelen wie van ons de wolf is, maar ik kan er nu niet meer omheen. Tot het laatste moment heb je me op het verkeerde been weten te zetten. Je hebt jezelf overtuigend gepresenteerd als een behulpzame, fanatieke kandidaat. Daardoor werd je tot kort voor het einde door iedereen vertrouwd, ook al was daar feitelijk geen harde reden voor. Dat je de ziener vroeg zich bekend te maken, was achteraf gezien dus met het doel hem te identificeren en vermoorden.
Op deze manier ben je eenvoudig door het grootste deel van het spel gefietst: pas de laatste paar dagen heb je moeten praten als brugman om erin te blijven. Zeker gisteren heb je efficiënt gebruik gemaakt van de twijfel van Kaaasje en mij om Vermoljoen overtuigend verdacht gemaakt: terwijl hij objectief gezien een minder waarschijnlijke wolf was dan jij. Achteraf gezien sprak Vermoljoen dus de waarheid en was hij toch gewoon de bink. Net zoals ik gewoon de bodyguard ben, maar je Bjorrn wel weer zult proberen wijs te maken dat dat niet zo is.
Oud-burgemeester Brtdm zal zich omdraaien in zijn graf (of beter gezegd: in jouw maag) omdat we jou toch nog tot vandaag in het spel hebben gehouden.
Datzelfde geldt waarschijnlijk voor Sanmol, die ook niet helemaal zal begrijpen waarom we jou niet gisteren al hebben gelyncht.
Complimenten dus voor je spel en de manier waarop je constant onder de radar hebt weten te blijven. Maar ik nomineer jou,
Robbieazerty, hierbij wel, om je als laatste wolf te lynchen.