Maar is dat je enige reden voor een switch? Call me Lo maar als ik een switch maak (en dat heb ik gisteren gedaan) dan moet daar een lading redenen voor zijn. En dan blijf ik ook voor 100% bij mijn nieuwe molkandidaat.
Je kunt ook van het schipperen zijn, de ene week die, de andere week terug naar de ander. 51%-49%. Dan alvast: wees snel welkom terug in het kamp
Alvast bedankt.
Ik verdenk Peggy, Nikkie en Horace vooral, en ben dus idd nog zwevend. Meestal plonk ik er toch ff een verdenking in na een nieuwe aflevering. Slechte gewoonte.
Als Horace op zeker 100 aan mingeld heeft gepakt bij het laseren ben ik weer terug bij af.
Maar dat wist ik toen nog niet en heb ik nog niet gecheckt.
Wat Peggy betreft, was dat niet m'n enige reden, nee. Maar nu ik erover nadenk kan ik die beter achterwege laten. Nikkie was bijv. zeker zo verdacht in hun groepje bij Steenrijk. Ik ging er vanuit dat daar de Mol wel moest zitten, maar kan ook zo'n gevalletje Mil, Leo & Nathan bij de stuwdam zijn. Dat werd toen echt door onze strot geduwd in de edit.
Horace verlegt de aandacht ook mooi naar dat groepje in een biecht. Terwijl Horace zelf extreem mols bezig was in z'n eigen groepje.
Oké ik ben weer terug. Horace it 'tis.