1.1 Er verschijnt een rode scooter in beeld. Vespa? Zo ja, het Nederlandse woord voor Vespa is wesp. Peggy draagt een trui waarin zij een wesp lijkt.
Ellie (afgevallen), Nikkie, Jeroen en Patrick staan bij de verkeerde spiegel. Ik acht de kans groot dat de mol voor de juiste spiegel staat. Gezien de personen die nu nog in het spel zijn: Peggy, Ron en Tygo zijn daardoor verdacht.
1.2 Peggy "gooit het bommetje" als zij beweert dat het alleen mannennamen mogen zijn.
1.3 Nikkie en Ron pakken ieder een joker. Horace (uit het spel) pakte geld. De rest krijgt niets in handen.
2.1 Het shot op 0,20 van deze opdracht trekt mijn aandacht. De camera zoomt in op twee stenen: de ene met een vingerafdruk-achtige print, de andere met drie tekens in een ovaal.
Tygo "ruilen per 3" Peggy lijkt de oorzaak van het missen van het punt waarop gewisseld kan worden voor de 'gouden' stenen die € 25 waard zijn.
Tygo lijkt op het einde een steen van € 5 weg te gooien.
Tussen 2.2 en 2.3 een gesprek tussen Ron en Tygo. Beiden zeggen "nee, ik ben niet de mol" Dat is een dubbele ontkenning. Eigenlijk beweren beiden "ik ben de mol". Dus een van hen liegt. Tygo "amen". Klinkt het als "i am"?
3.1 Peggy weet zichzelf als eerste te bevrijden.
3.2 Nikkie + Jeroen & Peggy + Patrick zijn in het dorp. De mol wil in het dorp zijn om verkeerde luiken te sluiten c.q. luiken te vergeten.
3.3 Peggy gooit de fakkel op een rare manier.
Ellie, Ron en Tygo schieten mis bij het boogschieten.
4.1 Ron mist het schilderij van Peggy. Hier heeft Patrick haast? Hij (Patrick) rent bijna voorbij het bewuste schilderij van Peggy.
4.2 Peggy begint door te zeggen dat zij denkt iemand te hebben gezien, Ron geeft een paar keer een voorzet door zachtjes namen te noemen, Tygo forceert (een) enkele keer/keer het besluit om (een) bepaalde naam/namen te kiezen.
4.3 Peggy, Jeroen, Patrick en Tygo vinden veel objecten die gefotografeerd worden maar weinig geld opleveren.
Nikkie en Ron zijn traag.
Zoals werd gezegd tijdens de reünie van seizoen 2010 "het is maar net wie je verdenkt".