Wat betreft het zeggen van verdelen van kracht en zeggen hoe de mol kan mollen zie ik als een afleidingsmanoeuvre van de mol
Ja het is de aanval naar voren. Zoals Ron bijv. ook doet met dat malle 'het jaartal is 1505, belangrijk, onthoud dat!' terwijl het nergens op slaat. Ik ga dus niet terug naar Ron want beiden laten dit gedrag zien.
Het zat me niet lekker dat Ron zo verdacht werd genoemd, opeens zaten 3 kandidaten op hem in de test. Daarom ging ik van hem weg. Zelfde bij Peggy (en zij al de hele serie). De mol wordt uit de wind gehouden dus is Ron noch Peggy.
Ook zie je dat Ron gewoon penningmeester wordt en Nikkie wordt weggestemd. Kortom, de verdenkingen zijn in de realiteit gewoon omgekeerd! En in een tussenstukje hoor je wie de meest gesloten mensen van de groep zijn: Ron en Nikkie. Maar Ron gaat vervolgens uit eigen initiatief een bondje aan. Onmols.
Wat ik wel eens ben is haar irritatie jegens Jeroen die ze wel vaker toont. Dat is erg onmols. Dat laat je niet zien. Maar ja, om emoties nou de doorslag te laten geven...... ik bedoel Ron ging ook huilen bij het vertrek van Horace. Ik zie dus geen aanleiding terug te keren bij Ron of Tygo. Vanavond gaat veel uitwijzen!