Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Dat argument heb je nu een paar keer gebruikt maar dat Horace zich 10 jaar geleden een keer versprak kan toch niet een voorname reden zijn om hem nu te strepen?
Horace en Tygo lijken het ook psychologisch niet 'in zich te hebben'. Horace had zich vóór de start van seizoen 11 al versproken dat hij af ging vallen, en Tygo is nog altijd de spring-in-het-veld waardoor hij te onvoorspelbaar/niet scherp genoeg zou zijn (en volgens mij daarom ook niet gekozen is in seizoen 14.)
Ellie, Ron en Nikkie hebben namelijk een erg kenmerkende persoonlijkheid (mede daarom zijn ze all-stars), maar ik zie ze niet in staat om de Mol te kunnen spelen.
Dat lijkt mij een grove onderschatting. Veel mollen hebben hun eigen persoonlijkheid ingezet als mogelijk alibi. Bijvoorbeeld als Ron wat onhandig opereert. Nou ja, zo is Ron!
wie-is-je-favoriete-kandidaattopics.
Hij heeft er op z'n minst geen goede sier mee gemaakt, toen. Volgens mij is hij zelfs de enige kandidaat die zich ooit zo erg heeft versproken in de media.
Sorry, maar Erik heeft nog wel veel ergere dingen op zijn geweten. Zelfs als destijds gepromoveerd Crewlid zat hij nog in een dronken bui tal van geheimen de media in te brengen over het nieuwe seizoen! Dat was echt een dramatisch dieptepunt. En zo zijn er nog veel meer kandidaten geweest die zich niet aan de etiketten hielden; de spoiler topics staan er VOL mee!
Waarom weet ik daar niks van Staat dat in het spoilertopic aldaar? Maar Lo, is er wel eens een Mol geweest die uit de school klapte? Het lijkt me toch dat zoeken naar iemand die goed geheimen kan bewaren en moeilijk te foppen is een vereiste is in de mollenzoekprocedure.
Waarom weet ik daar niks van
Weet jij niks van Erikgate?!?!?!Ik weet haast wel zeker dat dit ook buiten het Spoilertopic uitgebreid besproken is. Omdat het destijds allang geen spoilers meer waren.
Kun je me een linkje sturen. Mag via PM, voor we te veel off-topic gaan
IK ga voor Patrick (obviously) en ook Jeroen, want die kist had natuurlijk helemaal niet over de finish gehoeven en hij heeft niet goed kunnen zien wie er allemaal wat in hebben gestopt.
Eigenlijk wil ik nog niemand helemaal afschrijven. Ja, Patrick 'pakt' 1500, maar we weten niet wat er verderop nog gaat gebeuren. Een veiling?
Ik ben misschien naïef, maar ik heb dit seizoen veel meer dan anders het gevoel dat sommige kandidaten de Mol niet 'kunnen' zijn. Ellie, Ron en Nikkie hebben namelijk een erg kenmerkende persoonlijkheid (mede daarom zijn ze all-stars), maar ik zie ze niet in staat om de Mol te kunnen spelen. Geen van hen lijkt me een geboren acteur, Ron lijkt soms een persiflage op zichzelf. Horace en Tygo lijken het ook psychologisch niet 'in zich te hebben'. Horace had zich vóór de start van seizoen 11 al versproken dat hij af ging vallen, en Tygo is nog altijd de spring-in-het-veld waardoor hij te onvoorspelbaar/niet scherp genoeg zou zijn (en volgens mij daarom ook niet gekozen is in seizoen 14.)En Patrick verdient 1500 euro, dus dat streept lekker af zo....maar waarschijnlijk ben ik inderdaad naïef.
Hetzelfde hier om dezelfde redenen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
945 gasten en 1 vaste bezoeker