Poeh, ik vind het dit keer heel lastig. Ik heb gestemd op
Horace, die vond ik in 2011 zo leuk en nu weer. heeft iets geheimzinnigs over zich heen wat heel goed bij dit spel past.
Maar ik merk ook dat ik
Patrick eigenlijk veel leuker vind dan ik hem herinner in 2008. Ik herinner me die oude seizoenen gewoon niet zo goed, maar ik vind hem echt een hele fijne kandidaat nu, die echt het spel speelt en een aanstekelijke energie en fanatisme heeft.
In
Ellie herken ik mezelf erg qua karakter, en ik ben heel blij dat zij het minder emotionele, meer rationele menstype representeert
Jeroen is wat rustiger en daar hou ik erg van. Hij is niet spetterend of per se opvallend, maar ben erg blij dat hij is gekozen.
Tygo was ik in mijn herinnering geen fan van (te schreeuwerig/hyper) maar ik vind hem eigenlijk wel
echt een molspeler die list en bedrog leuk inzet om het spel beter te maken. Hij stijgt wel in mijn achting door dit seizoen.
Tina is een van de grappigste deelnemers ooit denk ik. Helaas wéér veel te kort van kunnen genieten.
Ron heeft iets enorm "schattigs" als je het zo mag zeggen, ik vind zijn manier van doen erg leuk.
Nikkie vond ik heel geestig, maar vond ik in 2019 niet veel aan het
spel toevoegen. Ze komt nu beter uit de verf en is wat meer aanwezig en leidend en dat vind ik eigenlijk wel fijn.
Met
Peggy en
Nadja heb ik beide iets minder; het zijn prima kandidaten, maar springen er voor mij niet uit. Nadja vond ik wel te weinig in beeld gebracht. Ik wil wel zeggen (ik zie dat Nadja laag scoort hier) dat Nadja in aflevering 2 van de officiële podcast wel erg leuk is en interessante dingen zegt.