Disclaimer: Dit heb ik al op 6-10 om 21:10 geschreven toen alle puzzelstukjes in elkaar vielen.
Oke, het is nu dag 3, als ik niet gekilled ben afgelopen nacht. Op de 3de dag gaat ook de 3de zienerclaim komen, niet Convans, maar ik ben Alakazam. I know dat ik me niet zou verdedigen, maar ik doe het toch. Ik speel zoals ik meestal speel. Vaag en met rare keuzes, een rol als ziener is eigenlijk niks voor mij. Ik koos ervoor om eerst MrChipie te bekijken, omdat die jongen mij vaak genoeg heeft bespeeld. Lekker dan dat hij het eerste slachtoffer van de wolven is. Nou met al het claimen op dag 2 is mijn rol blijkbaar minder waard geworden. Echter heb ik op dag 3, Convans onze Alakazam gezien en tot mijn verbazing zag ik Weedle - een doodgewone burger staan. Na even na te denken besefte ik dat Weedle al zijn waterloo heeft gevonden en dat was Monkeysuncle. Convans moet dus een hele brutale Weezing zijn! Ik begon verder door mijn gedachtes te spitten en dacht aan een potje weerwolven op Discord, daar doet Convans ook altijd gezellig mee samen met wat andere forummers en wat mensen van andere Fora. Tijdens 1 van deze potjes slachtofferde de wolven 1 van hun teamgenoten. De wolven waren toen Focus en Brent die beiden afwezig zijn deze editie. De derde wolf was de eerste speler die geëlimineerd is niemand minder dan: Mrchipie. Volgens mij heeft hij soms nog steeds trauma's aan dat moment en dachten Convans en D*N dat het handig was om hem als eerste te lozen, zodat er geen links gelegd zouden worden met dat weerwolvenpotje. Dit maakt het allemaal veel logischer dat Convans zo ontzettend vroeg Ziener claimde. Hij wilde de echte ziener uitlokken zien ware identiteit te onthullen. Dit heb ik bewust niet gedaan, omdat de kans groot was dat Convans beschermd zou worden en ik als Ziener de pineut zou zijn en Lunchmateriaal zou worden. Dus samengevat: Convans is Weezing aka de wolf in schaapskleren en heeft D*N expres opgeofferd in overleg met zijn medewolven. Ik ben de echte Alakazam die zag dat Convans Weedle was. Een rol die er al uit ligt. R.I.P. Monkeysuncle.
Andere mensen die ik verdacht vind zijn Michael90 voor het blindelings volgen van Convans met al het vertrouwen en er een heel probleem van te maken dat ik zogenaamd gestemd zou hebben op de Battle van het wolfje Dennis. Wat niet zo is helaas denkt nu het grootste gedeelte dat dit wel zo is. Chardo vind ik heel stil, maar dat is hij op andere platformen ook. Dit is echter geen reden om hem al af te schrijven.