Het viel me op dat de testbiecht van Jeroen wat afweek qua geluid. Op z'n minst alsof het in een andere ruimte was opgenomen of met ander materiaal. Hadden de makers later nog een wat andere biecht nodig...? Biecht van ander moment? 'Toeval'?
Apart ook dat de verdenkingen van Jeroen eerder vaag waren en nu wel super uitgesproken. Als hij toch op Peggy zit, dan loog hij en tegen Ron en is zijn biecht extreem gemanipuleerd. Dat zou er wel echt over zijn qua geloofwaardigheid, en ik wil er voorlopig niet aan dat de productie dat zou doen. Maar wel de enige manier waarop Peggy nog de Mol zou kunnen zijn - heb toch wel vertrouwen in het kunnen van Patrick.
Ze moeten het ook doen met wat de kandidaten hen geven. Ze kunnen niet om Patrick zijn Peggy-verdenking heen. Het tunnelen van Peggy op Ron kan wel gecreëerd zijn in deze aflevering, was nog niet eerder zo sterk toch? En als ze niet de Mol is, moet haar reactie bij de test wel te rijmen zijn met haar biecht etc.
Wat mij betreft hebben de makers het zichzelf onnodig moeilijk gemaakt met een dubbele executie in deze fase met vier van zes