De kaart heeft ook een achterkant, dat kun je zien als Jeroen de leiding neemt net nadat de Italiaanse vrouw ze heeft geholpen. Ik meen ook een 'zakje' te zien op de achterkant, maar krijg het beeld net niet lekker stilgezet daar. Kan net niet helemaal goed zien of er een euroteken in staat, maar volgens mij wel. Ze hebben natuurlijk het busje, dus wellicht was het mogelijk voor ze om verder het eiland op te rijden om geld op te pikken. Kost natuurlijk te veel tijd. Is ook geen aandacht voor in de aflevering, volgens mij ook niet de avond er voor. Zo een ver uitstapje zal best wel flink beloond worden, lijkt me?
Edit: Ik denk dat het hier gaat om een andere villa van Napoleon in San Martino, zo'n 5 km van Portoferraio waar ze de hele tijd zijn.
Edit2: Na 9 minuten in de aflevering zitten ze nog in het busje en Patrick leest de kaart, op de achterkant! Daar kan hij dus het geldzakje zien!
Edit3: En bij nader inzien...
Bij het ontbijt hebben ze het er volgens mij wel over, ze kijken op deze kant van de kaart ook, maar net niet duidelijk of specifiek benoemd.