Ik heb het stemtopic nog niet geopend dus ga me daar niet door laten leiden.
Elk potje wordt er gezegd "Laten we de inactieven wegstemmen, is leuker voor het spel." In het allereerste potje dit jaar was ik zelf wolf en werd dit ook geopperd. Prima, vonden we toen allemaal, wij wolven deden wat onzinnige posts en werden als actief bestempeld en die burgers stemden elkaar er wel lekker allemaal uit omdat ze het spel leuk wilden houden.
Dat eerste potje heb ik erover gezwegen. Latere potjes heb ik wel iedere keer al uitgelegd waarom het als burger niet perse slim om inactievelingen eruit te stemmen. De wolven posten gewoon wat en hoppa, wij knappen hun werk wel voor hen op. Ik snap het hele 'is leuker zo' ding wel, maar als je als burger een beetje wil winnen, moet je betere motivaties hebben dan dat het spel dan leuker is.
En ook: zie topic, het is dag 1. Het is niet alsof we al een week bezig zijn waarin sommige personen amper iets van zich hebben laten horen. We zijn net drie seconden bezig.
Anyway, om deze reden ga ik stemmen op mitchkox omdat hij al het meest gepusht heeft om een "inactieve" eruit te stemmen. (sorry, ik kom elk potje bij jou terecht mitch, maar het is ook gewoon een loterij en dit betekent niet perse dat ik al 100% overtuigd ben van jouw wolfschap, hoor
).