Splinter...
...verdient 150 euro bij de laseropdracht.
Wel een van de grootverdieners in die opdracht, al is het maar 150 euro.
...voert geheime opdrachten uit en doet ook mee duimpjes bij de rondleiding.
Bwah, dat van die oma deed hij bijvoorbeeld bijzonder goed. Renée was niet eens in de buurt.
...maakt het vuur snel aan bij vlotopdracht.
De sleutel tot het zo snel slagen van die opdracht. Vuur kan je perfect mee treuzelen. Iedereen kijkt expeditie Robinson.
...biedt maar 600 euro bij het bieden.
Als hij dan toch bewust geld heeft verdiend in de vuurmaakopdracht, heb dan de ballen om 5000 euro te bieden. Verder heeft hij op deze manier ook geen invloed op het geld verdienen in de opdracht erna.
...brengt bij bushalte netto 0 euro in de pot, als hij een andere keuze had gemaakt was dit -100 euro geweest, dus het kon slechter.
Mijn berekeningen komen tot een verschil van 350. Zie topic.
Veel meer onmolse acties kan ik niet vinden...,
Ik voeg to aan onmolse dingen:
- Jokers sparen
- Bij de mountainbike opdracht NIET voor alles of niets willen gaan
- Zet Marije en Charlotte samen bij fotogeniek, waarom niet een Renée of een Joshua? Die is toch je bondgenoot en zal dingen wel bewust fout doen om zich verdacht te maken
- Wil bij het abseilen niet voor het geld bijhouden gaan, terwijl dat de enige manier was geld uit de pot te spelen. De mol gaat toch geïnformeerd zijn door de keuze van de andere?
maar ook geen 'verdachte' acties die overduidelijk in beeld komen en waar de nadruk op wordt gelegd.
Dat is nu net het probleem.
- De escaperoom was echt over de top, maar kan mols zijn.
- Een fout bord laten omrijden bij de trucks, al was dat net iets meer Marije haar fout.
- De lift kan hij gemold hebben
- Maakt vrij vreemde foto's, maar wat is de kans dat die omgedraaid worden? En als die al omgedraaid worden kost dat 50 euro
- Heel aflevering 7 vond ik hem mols, maar niet molser dan Charlotte.