Dit is de juiste tunnel. Alle versterking welkom om de Renéemunitie te weerstaan.
Als je naar FTM en molacties kijkt zie ik echt niet in waarom Renée of Rocky het zou kunnen zijn. Die verdienen bakken geld en hebben amper molacties.
Oké dan.
In Renée geloof ik niet zo als mol. Dan is Joshua er op een hele rare manier uitgevaan als dat zo zou zijn.
Ik denk dat zelfs Rocky waarschijnlijker zou zijn als mol...
Na Splinter is Charlotte wel altijd bij mij in het vizier gebleven, het is alleen dat ik het bij Splinter veel meer zag.
Maar goed, als Charlotte het is, is ze laat op stoom gekomen, zo lijkt het?
En dan is die exit van Marije ook vrij wonderbaarlijk, maar wel verklaarbaar als ze toch op het laatste moment heeft gewisseld (en dat lijkt er wel op).
De ontsnapping uit de escaperoom snap ik dan ook niet (misschien dan toch door Renée?) en de foto’s herkennen met Marije; toch goed gedaan.
Maar wie weet had Marije een groot aandeel daarin.
Maar goed, die tegenpunten zijn er zeker ook voor Rocky en Renée. En een van deze drie moet toch de mol zijn.
Die -2000 van gisteren trekt me over de streep. En ik vraag me af: Wellicht dat er voor de mol een markering van de achterkant van het rad is te zien?
Wie van de drie het is, er valt veel uit te leggen in afl. 10. Maar Charlotte lijkt mij dan toch het meest waarschijnlijk.
Edit: en haar biechten natuurlijk. Splinter eerst een joker geven, omdat ze hem verdenkt, 5 minuten later niet meer weten wie ze verdenkt.
En opeens in afl. 8 van Splinter afstappen, ‘hij kan het echt niet zijn’, na in afl. 7 voluit op hem te gaan. Splinter die daarna afvalt.
Niet echt consistent voor Charlotte als kandidaat.