Hoe kon Renée weten dat ze fout zat dan? Ze kreeg haar scherm niet te zien. Mocht Renée dan vol op Charlotte zijn gegaan ipv op Marije, kon Renée ook niet weten of ze goed zat.
Klopt. Renée bleef in onzekerheid, maar had op zekerheid gehoopt. Ik heb dat eerder aangekaart, maar in een verkeerd topic.
-1- Als ze spreidde, en Splinter en Rocky kregen beiden een groen scherm, wist ze niets.
-2- Als ze spreidde, en Splinter of Rocky kreeg een rood scherm, wist ze ook niets.
-3- Als ze 100% inzette, en Splinter of Rocky kreeg een rood scherm, wist ze vrijwel zeker dat ze goed zat met Marije.
-4- Als ze 100% inzette, en Splinter en Rocky kregen beiden een groen scherm, wist ze weer niets.
Helaas voor haar, gebeurde het laatste. Maar ik denk dat ze op het derde had gehoopt. Ze zei dat ze de test als een mooie gelegenheid zag om haar kennis weer eens op een rijtje te krijgen o.i.d. Ook dat vind ik een aanwijzing dat ze vol op Marije is gegaan. Plus dat dat dus de enige manier was om eventueel zekerheid te krijgen.
EDIT: dit komt ook overeen met de test daarna, waarin ze opnieuw op Marije inzette. Ze was er gewoon nog niets mee opgeschoten.