Ah, mag ik deze als avatar gebruiken? Het wordt tijd om de Charlotte-tunnel wat meer te promoten en deze beelden passen ook wel een beetje bij mijn tunnel-televisie-blik (wat dat ook moge zijn
).
Oké, ik ben zelf nu ongeveer 75% zeker van Charlotte. 5% kans dat Rocky het is en 20% kans op Renée. Zo werkt dat in mijn hoofd.
Ik begrijp de enorme Renée-tunnel, maar ik vrees dat het net zo'n soort tunnel is als die van Splinter: te mooi om waar te zijn. En Renée heeft voor mij toch echt teveel dingen gedaan die een mol nooit zou doen (al zei ik dat volgens mij ook over Merel, maar goed).
Die laatste 2000 uit de pot... Dat zou een kandidaat nooit doen toch? In deze fase van het spel kies je misschien niet voor geld, maar toch ook niet voor de kans op min-geld? Het lijkt mij dat je vooral hoopt op een joker of vrijstelling.
Die bewegende beelden vind ik trouwens fantastisch!
Zeker dat 'joker-gebaar' en in de gevangenis, zo achter Splinter.
Ik kan me nog wel voorstellen dat je als kandidaat enthousiast bent en daardoor meer beweegt (ik zou geloof ik ook zo raar rondrennen en met mijn armen zwaaien, haha). Maar dat joker-gebaar ziet er vrij bewust uit.
Als Charlotte het is, alle credits voor iedereen die dat voor afl. 8 in de gaten had.
Ik vond al die tijd Splinter nét wat verdachter en misschien wilde ik het ook niet zien bij haar: was misschien niet handig. Hopelijk heb ik nu dan toch eindelijk het licht gezien in de juiste tunnel.
Edit:
@Heinz: ik heb geen idee, maar het is knap! Mijn vermoeden is dat Marije (een tikkeltje onzeker geworden) teveel heeft geluisterd naar de anderen en zich misschien toch heeft laten verleiden om richting een andere tunnel te gaan.
Ook frappant, vind ik achteraf: in een van de biechten (aflevering 7?) vertelt Charlotte dat Rocky Renée verdenkt en dat ze haar ervan af wilde halen. (of zoiets, ik heb het niet voor de 2e keer gezien) Ook wel een grappige actie als je zelf de mol bent!