Jouw rekensom klopt niet.
Iedereen die alles op Charlotte heeft ingezet - en dat kan maximaal 25.600 zijn - heeft nu 0 punten en kan niets meer inzetten
Iedereen die alles op Renée of Rocky hebben ingezet hebben nu 51.200 punten.
Dus al zou je de laatste ronde niet mee laten tellen hebben de Renée en Charlotte verdenkers toch meer punten.
Daarnaast, wat heeft het voor zin om punten in te zetten, als je ze gegarandeerd tijdens de ontknoping toch verliest? Dat zou de ondergang van de app betekenen.
Dus nee, deze tunnel kunnen we echt definitief dichtmaken. (ik weet dat dat voor sommigen lastig is; we hebben hardnekkige tunnelaars dit seizoen).
Uh... Maar aan het einde tellen toch alleen de punten die je op de mol zet? Dus of je nu met 25600 of 51200 punten verliest, dat maakt niet uit. Dan wordt je winnaar in de app met 25600+ punten ipv 100.000+ punten. Klopt dat deze week inzetten dan voor niks is, maar dat kan niet anders...
Ik geef helemaal toe dat ik nog hartstikke in de ontkenningsfase zit. Ieder strohalmpje klamp ik me nog aan vast. Ik heb echt aflevering 10 nodig om mijn tunnel te sluiten
Amusant, die hardnekkigheid waarmee de Charlotisten tegen beter weten aan het graven zijn in hun ingestorte tunnel. Echt, we krijgen zaterdag niet ineens de wederopstanding van Mol Charlotte. Dat zou de geloofwaardigheid van het programma zo zeer aantasten dat dit kijkcijfers in de toekomst zwaar zou aantasten, want dan gaan mensen afhaken.
Het spijt me voor de teleurstelling, maar dit seizoen was Renee gewoon de Mol en Rocky de terechte winnaar. Wat allemaal niets afdoet aan het feit dat Charlotte een fantastische kandidaat was!
Charlotisten
Maar deze finale is al anders dan andere jaren. Sterker nog: het zou voor mij
de beste twist ever zijn ipv een seizoen met een best matige mol... Ons als kijkers zou dan hetzelfde gevoel overkomen als de kandidaten wanneer ze (bij een goede mol) er ingetuind zijn. Ik zou zeker niet afhaken, maar het GE-WEL-DIG vinden.
Niettemin houd ik toch wel rekening mee dat het "gewoon" Renée of Rocky is en dat het een beetje saai afloopt, dit seizoen. Rocky is SUPERzeker van haar mol en ook de rare switch van Renée naar Rocky is gek (of Charlotte zou haar op andere gedachten moeten hebben gebracht hahaha).