Hoe kom je daar nou bij? Zij was echt totaal onverantwoordelijk, voor nog geen cent. Sterker nog, het is een dik streepmoment voor haar want het is ZO onmols. Er waren er al 2 die dit boden, dus jij gaat op 1000 zitten. Perfect! Natuurlijk niet 5000: onmols.
Maar we hebben het hier over Renee, en zoals al eerder beargumenteerd zal die vinden dat die 5000 op haar conto te schrijven valt. Dus -5000 dankzij haar. Zie daarover ook wat Leendert daar over schrijft. Iets in het water zetten enzo, vooruit plannen, overkoepeling. Conclusie: Charlotte: 0, Renee: 5000 uit de pot.
Klinkt misschien een beetje straf maar bedenk wel dat Annemarie nu NOG zo denkt over dat Hofdi huis. Zij werd een 'slechte mol' genoemd. Ik zou het ook anders noemen maar Renee is wel zo'n soort van mol: de effectieve mol. En dat is ze.
Dit is nu wat ik bedoel met onderstaande post uit het topic Charlotte.
Forumlid
Re: [kandidaat] Charlotte Nijs
« Reactie #544 Gepost op: Gisteren om 23:59:49 »
Citaat
Verander
Verwijder
Citaat van: Molest op Gisteren om 22:07:14
Ik ben er ook wel uit, hoor. Elkaar proberen te overtuigen heeft weinig zin meer, de tunnels staan zoals ze staan en we zien veel herhaling van dezelfde argumenten. Ik vind dat we een prachtige tunnel hebben, en hij staat stevig.
Ja, mee eens.
Heb Charlotte vanaf aflevering 3 als Mol. Ben niet zo'n tunnelaar maar ga mij nu toch aansluiten bij deze stevige tunnel.
Kijk, meningen uitwisselen is goed, te vuur en zwaard verdedigen ook goed, maar soms lijkt het er op alsof de ander niet voor vol wordt aangezien.
Iemand kost wat kost een mening opdringen heeft geen zin en komt de sfeer niet te goede. Gelukkig sijpelt er hier en daar wat humor door
Morgen wordt er vast meer duidelijk, ben heel benieuwd naar de opdracht in het bos.