De mol laat vooral ánderen geld uit de pot houden, dat is de hele clou.
Dat is net mijn punt, bij de bus was iedereen toch uitgestapt bij en halte en verdient ze 750 euro netto om maximaal 200 euro netto te laten wegspelen door andere kandidaten. Gewoon echt onzin als dit daar als argument wordt gebruikt. Ze had een ideaal kandidatenexcuus geld weg te spelen.
Bij de escaperoom 0,0% weerstand. Had Charlotte wel beter op het foute pad kunnen zetten, of misschien een fout antwoordje? Durf eens iets mol.
Is te eerlijk bij het abseilen waardoor er 2000 euro in de pot zit. Lieg tegen Rockt, zorg als mol dat ze die foute koker heeft.
Durf toch als mol en ga voor die alles of niets...
Ik zie echt 0 durf en vooral echt geen voorbeelden andere mensen fouten te laten maken.
- Geeft de lucifers aan Charlotte, ruim op tijd bij het vlot
- Gaat niet mee in op Charlotte haar suggestie bij het vlot
- Wil bij de lift niet in een sleutelpositie komen, waar is je lef als mol
- Maakt perfecte foto's, eentje zelfs cruciaal, want Charlotte twijfelde over de koffie
Rob was ik bijvoorbeeld door teleurgesteld doordat hij bijna door de vaas een fout had gemaakt heel veel geld in de pot laten te komen en door getoonde verdenkingen hij onmogelijk was als mol. Maar van hem had ik geen hele lijst aan dingen waar hij onnodig veel geld verdient of onmols gedrag vertoond. Daar was ook een nepmol Leonie, maar dat weerhielt Rob niet van genadeloos mollen.
Iedereen zegt, wacht aflevering 10 af, maar wat Renée van geld heeft binnen gehaald, kansen heeft laten liggen, zo passief is geweest kan voor mij niet meer goed gemaakt worden. Al komen er nog meerdere briljante molacties.