Ben toch eens op Rocky gaan letten, uit mijn hoofd kom ik tot dit: (let op: ik doe dit puur uit mijn hoofd, dus kan dingen vergeten zijn of onjuist beschreven hebben
).
1.1 levert geld in voor een joker voor de ogen van de groep pas nadat Marije en Renee dat deden - "Dan ik doe ik het ook" en stond te graven in de open haard (mollen willen graven)
1.2 montage doet ons geloven dat ze Remco afschoot, verder weinig inbreng qua molacties (buiten beeld gesaboteerd:)
1.3 te weinig van gezien tijdens het fietsen want Splinter en Rocky nauwelijks in beeld
2.1 Bij de rondleiding geen geld verdiend (mede door Josh), weinig opdrachten uitgevoerd ook
2.2 400 euro verdiend (buiten beeld nog verder gesaboteerd?)
2.3 Zat op een sleutelpositie met Charlotte, zou hier dingen verkeerd doorgegeven kunnen hebben
3.1 ontsnapt niet uit de escape room met Splinter
3.2/3.3 wint 2.000 euro voor de groep door haar actie
4.1 Staat op een schrijfplek, lijkt dat redelijk goed te doen (maar buiten beeld misschien wel gesaboteerd tijdens het schrijven?)
4.2 Maakt redelijke foto's volgens mij
4.3 zorgt voor verwarring over kokers 1-3 of 2-4, maar corrigeert Marije als die weer meegaat in foute kokertjes plan Charlotte
5.1 Maakt redelijk goede tekeningen, maar 1 tekening is sowieso nooit getoond aan de anderen
5.2/5.3 biedt -5.000 euro, maar lijkt dan degene te zijn die wijst op de lopende klok?
6.1 Bij de bus haalt ze 250 euro op. Wil als eerste, weinig bijzonderheden
6.2 Lijkt heel fanatiek, maar spoort wel aan tot naar buiten gaan (en ook zonder Marije)
6.3 Haalt 250 euro binnen, wat past binnen haar geld ophaal profiel, maar ook mols is als de twist doorgang moet krijgen
Ze haalt veel geld op, misschien met in haar achterhoofd de opdracht waar er geld uit de pot kan gaan. Maar als ze dan wel gemold heeft, zal dat vooral buiten beeld gehouden zijn voor ons. Iets te vaak kom ik tot die conclusie. Rocky nooit verdacht en ergens popt ze door het huidige spelverloop wel op (van ze zal toch niet...), maar ik kan me echt bijna niet voorstellen dat ze het is... Voor een mol allemaal wat magertjes, of ze is echt de fanatieke sportvrouw die vertrouwen wekt en achteraf allemaal heel sluwe dingen gedaan heeft die we in aflevering 10 pas zien. En sabotages zoals niet ontsnappen uit de escape room, dat die dan wel in beeld waren.