^ ook iets dat opvalt, ja. Ik weet nog steeds niet op wie ik deze week in ga zetten (ik snap niet dat zo veel mensen zeker van hun mol zijn...) , maar deze puntjes vind ik wel naar Rocky wijzen:
Ik vind het wel bizar dat de kandidaten dat soort info delen. Je gaat toch niet een andere kandidaat willen meenemen en die op de juiste mol zetten. Rocky is altijd blij dat er iemand afvalt, want dan is zij verder in het spel. Dan ga je toch niet nog iemand op de juiste mol zetten, want de kans is dan groter dat je afvalt. Zeker als je dan als enige zonder jokers valt, en vlak voor de finale. Vreemd hoor.
Wat ik ook vreemd vond was dat momentje uit het extra beeldmateriaal van een tijdje geleden. Gringa had het er op de andere site nog over.
Zit je ramvast op je mol Renée, ga je kandidaats een ellenlange discussie met haar aan over een voordeeltje dat Splinter zou hebben bij de test. Waarom zou je daar je mol mee lastig vallen als je al zeker bent dat ze het is?
Wat zei Renée ook alweer? Dat ze daar 's nachts uren over hadden liggen praten of zo?
Je kan het als kandidaats uitleggen, omdat Renée het aan tafel in de groep gooide ...maar dan kun je wel heel goed manipuleren als je al wist dat ze dat ging doen. Ik had toch het idee dat Rocky een beetje schrok toen Renée dat zei.