Ik heb op Marije gestemd. Ze past tot nu toe perfect in het plaatje: ze is mols maar niet te opvallend, wordt verdacht maar is ook weer geen hoofdverdachte en heeft een paar mooie Molacties op haar naam staan: gelijk 'wraak' nemen op de groep bij de jokers en het verkeerde bordje aanwijzen bij de trucks als meest 'in your face' daarvan. Er zijn leuke hints en hier en daar lijkt ze voorkennis te hebben.
De rest van de top 8:
2. Charlotte is heel erg op de achtergrond en daarom eigenlijk een prototype Mol. Zou de Mol kunnen zijn als ze de volgende aflevering gaat mollen.
3. Florentijn zou het kunnen zijn. Zijn actie in de kasteeltuin was raar, maar hij komt me over als een kandidaat in verwarring. Eentje om in de gaten te houden.
4. Splinter heb ik nog niet uit kunnen sluiten, maar mijn gevoel zegt mij voorlopig van niet. Een denkbeeldige mug wegmeppen is zijn grootste Molactie tot nu toe. Tegenover Joshua lijkt hij me oprecht - zeker als Joshua dat zo nadrukkelijk benoemt. Zo'n goed acteur lijkt hij me niet. Hij ligt wel lekker in de groep.
5. Renée sluit ik voorlopig uit omdat ik haar te opvallend vind en haar haar rol als cameravrouw niet zou vergeven als Mol. Als ze zo verdacht blijft doen kan ze wel weer terug klimmen op mijn lijstje.
6. Lakshmi zou ik geweldig vinden, maar ik zie haar niet per se rare dingen doen en ik vind haar ook oprecht overkomen.
7. Rocky haalt tot twee keer toe geld binnen bij de twee lasergames. Er gaan geen alarmbellen bij haar rinkelen.
8. Joshua is het zeker niet; zijn verbond met Splinter is totaal raar als hij de Mol is. Bovendien molt hij veel te opvallend en haalt hij geld binnen.