...en weer terug naar Renée. Haar gedrag bij opdracht 3.1 is mols.
Charlotte verdacht haar ...en doet dat volgens mij nog steeds. De Splinter-verdenking is een afleiding, denk ik.
Splinter kan het ook bijna niet meer zijn, omdat Erik een behoorlijk aantal vragen op hem moet hebben ingevuld... en naar nu blijkt was Splinter toen helemaal niet zo verdacht in de groep. Dan ga je gewoon door.
Ik heb de executie van afl. 2 nog eens bekeken. Rik heeft een aantal tells ...vooral als iemand een rood scherm krijgt valt dat op. Bij kandidaten die een groen scherm krijgen is Rik meer ontspannen, maar bij Renée verstart z'n gezicht helemaal
Dan het groene scherm van Renée zelf. 1 van de verdachtste reacties tot nu toe. Ze durft Charlotte die de widm?-vraag op haar had ingevuld (langzaam) aan te kijken, maar zonder overtuiging.
Aan het eind van afl. 3 mogen we weten dat Charlotte toch echt op Splinter zit. Ja, ze zal hem wel verdenken, maar wie is haar hoofdverdachte? Dat krijgen we - alweer - niet te horen.
Vorige afl. zat ze op Joshua, nu ineens op Splinter. Als ze een van hen blijft meenemen in de tests zullen we nog wel meer van dit soort zachte verdenkingen te horen krijgen, want dit is sws een finalist