Niet geheel verrassend vind ik Charlotte, Renée en Splinter het meest verdacht, én twijfel ik enorm aan in welke volgorde.
Splinters verdenking komt vooral door de analyses op dit forum, heb nog altijd geen enorm Mol-gevoel bij hem (zoals dat er vanaf het begin niet is), al is er nog steeds wel iets ongrijpbaars. Ondanks zijn leidende rol was aflevering 4 niet echt zijn aflevering. Denk voor nu toch even op nummer 3.
Renée was mijn schot-voor-de-boeg Mol en is altijd op de radar gebleven. Maar het is het allemaal net niet, al is ze wel consequent de warrige en onhandige vrouw en een echt buitenbeentje. Op zich pas het gevoelsmatig wel bij Jeroen, die ook niet enorm uit de verf leek te komen de eerste afleveringen - en dan stuit zij op een echt fanatieke groep met weinig nepmollen. Eén van mijn grootste problemen is dat er redelijk duidelijke verdenkingen al tegen haar worden uitgesproken vanaf aflevering 1, bijvoorbeeld door Rocky. Maar ook wel door Splinter en Joshua. Ben geneigd te zeggen dat ze dan iets té verdacht wordt neer gezet in de edit, maar landelijk in de App (voor wat het waard is) blijft ze relatief laag.
Charlotte daarentegen lijkt wat minder verdacht te zijn in de groep, of zo willen ze ons doen geloven, maar het is wel beetje aan het kenteren. Vroege afvaller Erik noemde haar in aflevering 1. Als Mol zou het ook allemaal nog niet heel opvallend zijn en zou je misschien kunnen spreken van wat gemiste kansen of mindere posities. Heb haar aantal keer als winnaar aangekruist, maar ook altijd als één van mijn verdachten meegenomen. Denk voor nu toch even doorgeschoven naar verdachte #1.
Ik ben hard toe aan een volgende aflevering