Ik zeg ook niet dat ze een hele goede mol is. Maar zoals Leendert al zei lag die 2000 geheel in handen van Rocky. En die escaperoom, ga maar na, alle 5 de vragen werden geleid door Charlotte. En het ging ook erg goed want ze zaten totaal fout. Komt Charlotte alleen bij stom toeval op 21 omdat ze vindt dat het alfabet 0 als getal heeft . Ja tegen zoveel stomheid kan je als mol niet vechten. Ik denk dat Renee echt dacht dat het de goede kant uitging: geen 500 voor de pot.
Ehhmmm ze heeft zelf de jokers in handen van rocky gelegd, tijdens het abseilen hint ze al dat de jokers voor rocky zijn en dat ze zelf moet weten of ze ze deelt met renee. Oftewel, die jokers zijn voor rocky. Als mol stuur je hier allereerst op geld. Al ben ik het eens dat rocky al een besluit had genomen.
Die 500 escape room had ze dan echt anders moeten doen, ze heeft eigenlijk niets gedaan. En ze leek oprecht blij met de jokers.
Al met al denk ik daarom toch dat ze geen mol is, zo slecht voorbereid kun je toch niet zijn?
En in laatste aflevering ook geen inbreng, ze volgt.
Maar ik wil ook te graag dat ze het niet is, als mens leuk, als mol niet best..