Ik heb gekeken op welke positie de Mol zijn of haar scherm te zien krijgt als we met 4 personen de executie in gaan.
Mijn conclusie:
- als iemand een finale-vrijstelling pakt dan is de kans vrij groot dat de Mol op plaats 2 zit (er vanuitgaande dat de Mol de finale-vrijstelling zelf niet pakt).
- De kans dat de Mol op plaats 1 zit als er geen finale-vrijstelling is verkregen is erg klein. De kans dat de Mol überhaupt een vrijstelling pakt is 30%. Laatste keer was seizoen 12.
- Mocht er geen finale-vrijstelling zijn dan is de kans heel erg groot dat de Mol op plaats 4 zit op basis van de statistieken.
- De Mol zit niet op plek 3 (aangezien dat vaak de afvaller is).
Nu afwachten hoe de executie zal gaan.
Ik zal mijn reactie daarna posten wie de Mol dan zou zijn op basis van bovengenoemde
Nu de executie geweest is zonder de finale-vrijstelling zou op basis van bovenstaande de Mol op plaats 4 zitten. Dat zou betekenen dat Rocky de Mol is
Ik zou Rob ook meenemen, omdat ik het moment van het laatste rode scherm interessanter vind. Rob was de laatste in de rij bij die executie (en kreeg dus geen scherm te zien)
De laatste keer dat de mol op dat moment z'n scherm te zien kreeg was Thomas ..net eventjes nagekeken. Toen met finalevrijstelling. Is alweer van S17 geleden.
Rocky zou dan de 5e mol zijn in dat rijtje.
Klaas was in S16 de laatste Mol die wel een scherm te zien kreeg zonder dat er een finalevrijstelling in het spel was.
- Rocky (zonder finalevrijstelling)
- Jeroen (tijdens de finale)
- Rob (met vrijstelling voor Miljuschka)
- Merel (vrijstelling voor Niels)
- Jan (zonder)
niet: Thomas (vrijstelling Jochem)
niet: Klaas (zonder vrijstelling)