Ik heb geprobeerd alle teksten van de kandidaten eens op te schrijven. Wellicht handig om te weten bij de zoektocht naar de mol
Splinter (tekst compleet)Als ik de mol ben palm ik jullie in met enthousiasme. Grapjes, drankjes, we genieten samen van deze vakantie. Een mol heeft anderen nodig om een goede mol te zijn. Ik trek aan de touwtjes vanuit de schaduw.
Renee (tekst niet compleet)Als ik de mol ben dan wordt het actie reactie. Ik ga binnen het kader reageren.
Marije (een paar woorden missen)Als ik de mol ben zou ik helemaal mezelf … zodat je niet doorhebt dat ik de mol.. ik ben een flapuit, een open boek. ondertussen pak ik jullie.
Florentijn (tekst compleet)Als ik de mol ben zou ik vertrouwen winnen. Dat ombuigen naar chaos en tumult. Iedereen zand in de ogen strooien.
Lakshmi (tekst compleet)Als ik de mol ben zou ik starten met veel vragen, fanatiek zijn en vertrouwen winnen
Yoshua (tekst compleet)Als ik de mol ben zou ik vooral heel erg bezig zijn met mezelf. Niet te bewust ervan zijn. Anders wordt je helemaal gek. Denk dat dat het belangrijkste is. Ik zou aanwezig zijn maar niet te veel opvallen.
Remco (tekst niet compleet)Als ik de mol ben, truth well told. Ik ga theater maken
Rocky (een paar woorden missen)Als ik de mol ben zou ik meteen het gevoel geven dat ik niets van de mol afweet. Dat ik nooit of weinig wie is de mol heb gekeken. Dat ik mega druk was voordat ik trouwen ging dus weinig tijd had om me voor te bereiden. En ik zou …. Best doen om goed in de groep te liggen.
Erik (tekst compleet)Als ik de mol ben zul je niet veel aan me merken. Ik kijk de kat uit de boom
Charlotte (geen tekst gezien of gehoord)