Ik houd het nu maar op een loze opmerking van Remco, omdat hij het zich achteraf niet goed meer voor de geest kon halen. Zo'n opmerking haalt dan natuurlijk wel de uitzending!
De twee die de Mol niet wilden zijn werden in elk geval netjes geclusterd aangeleverd. En de informatie over de acht die wel de Mol wilden zijn, werd niet opgedeeld op volgorde van duo (Lakshmi werd niet gevonden in het eerste duo). Hoe moeten die acht dan wel zijn opgedeeld? Op leeftijd? Kan niet, want Splinter is jonger. Op precieze formulering van het bordje? Ook niet, want daar werd in duo 2 al niet meer over gerept. In vrouwen en mannen dan? Maakt het alleen maar makkelijker om te onthouden. Clusteren op naam, met daarbij wat loze info? "Lakshmi wilde in eerste instantie wel de Mol zijn, en heeft als geheime talent dat ze haar elleboog kan likken". Zou een goeie tactiek geweest zijn, maar bij Rocky en Charlotte werd dat alvast weer niet gedaan.
En dan moest het nog worden opgebroken, met andere info tussendoor. Ik kan me er eigenlijk niets ingenieus bij voorstellen dat niet zou opvallen.
EDIT: Al blijft het raar dat Remco en Florentijn sommige namen op het bord eerst oversloegen, omdat ze 'niet in de eerste groep' zaten. Dat suggereert toch dat er twee of meer groepen werden aangeleverd van mensen die wel de Mol wilden zijn. We zullen zien. Ik ben heel benieuwd of er in deze opdracht gemold is. Splinter, Rocky en Renée daarvoor in de beste positie m.i.