Ik weet het niet hoor.
Die geheime-opdrachten-opdracht was wel goed bedacht, maar helaas door Joshua volkomen in de soep gedraaid. Zonde. En ik had het idee dat Florentijn het niet helemaal begreep. Hij kiest voor het geld, dat er in zijn groepje niet was, juist omdat hij alles hoorde?
Die opdracht met die ballerina's, ja, eigenlijk snapte ik die hele opdracht niet. Het nut van die rolverdeling in verkenners en verzamelaars was mij niet duidelijk. Waarvoor hadden de verzamelaars de verkenners nodig? Schijnbaar hadden de ballerina's kleuren en de kamers namen (of zo?), maar die leken allemaal niets toe te voegen? Ik had het idee dat de kandidaten het ook niet helemaal begrepen, en communiceren met porto's in een opdracht waar je niet gehoord mag worden? Dat is raar. Gebruik dan die oortjes van de vorige opdracht?
Daarnaast, leek het alsof de laserpakken zo ruim waren ingesteld dat elk shot dat grofweg in de juiste richting was, al raak was. Het was volgens mij niet te doen zo moeilijk.
De trucks-opdracht was tof, maar ze reden wel in de kleinste wagens volgens mij, dus zo stoer was het op dat terrein ook weer niet als het in eerste instantie leek. De offroad testrit was dan wel weer gaaf, maar het was ons niet duidelijk dat hetzelfde rondje 2 keer gereden werd? Werd niet verteld? Wáárom wordt dat niet verteld?
Come on. Overzichtkaartjes!!!! Wat voor production value heeft dit programma? Daar kan toch wel fatsoenlijke informatievoorziening voor worden geregeld? Het spel is "wie is de mol", niet "wat is überhaupt de opdracht". Als ik, als 21 jaar trouwe kijker, twee derde van de opdrachten niet snap, wat zijn ze daar bij Avrotros dan eigenlijk aan het maken voor programma.