Hier het overzicht van opdracht 3. Belangrijke info hierbij: de uitslag van de opdracht was dus 5 goed, 3 fout. Zoals je ziet kan ik middels de beelden 4 goed omgereden bordjes en 1 fout gereden bordje met zekerheid aanwijzen. Er blijven er drie over, waarvan 2 door Joshua en Renée doorgegeven en 1 door Charlotte en Rocky. Van deze drie zijn er twee fout, anders klopt de uitslag niet. Hier volgt uit dat Joshua en Renée zeker 1 fout hebben doorgegeven ( als het er geen twee zijn).
Knap dat je dat zo snel die avond al voor elkaar had! Maar volgens mij klopt er het e.e.a. niet. Ik zal de volgorde aanhouden van je schema (pag. 1 van dit topic).
Bordje 1 in je schema moet inderdaad juist zijn (want 2x doorgegeven), maar is nergens in beeld bij Charlotte en Rocky. Pas op 49'42 zien we in de verte heel vaag iets van misschien dezelfde vorm, kleur niet vast te stellen. Terwijl op 46'00 al duidelijk is het bordje 2x is doorgegeven. Omdat Renée en Joshua 2 rondes lang bleven fotograferen, en zo foto's dubbel verstuurden, vind ik het aannemelijker dat bordje 1 en bordje 5 beide afkomstig zijn van Renée en Joshua. Dus geen dubbele lijn hier.
Mooi overzicht.
-Het witte -voor tweede keer doorgegeven- komt toch van Joshua en Renee die dan begonnen zijn aan de tweede keer rondrijden..?
Dit dus.
Bordje 2 Mee eens. Het vinkje wordt bevestigd door zowel Joshua als Renée.
Bordje 3 Mee eens. Vinkje bevestigd door zowel Joshua als Renée als de camera.
Bordje 4 Hier trek je alleen een lijn naar Charlotte en Rocky, maar dit bordje is óók gespot door Renée en Joshua. 2x zelfs. De eerste keer (43'21) corrigeert Joshua Renée dat het geen kruis maar een vinkje is, maar is hij te laat voor een foto. Die verstuurt hij alsnog op 45'41, bij de tweede ronde. Dit moet dus juist wel een dubbele lijn zijn.
Bordje 5 Nergens gezien op het parcours van Charlotte en Rocky. Dus dit moet geen dubbele lijn zijn, maar hoogstwaarschijnlijk een enkele naar Renée en Joshua (zie bordje 1).
Bordje 6 Idd. de beruchte fout bij het omrijden (Marije en Splinter verdacht).
Bordje 7 Alleen af te lezen op het display van Florentijn, waar te zien is dat het afkomstig is van Renée en Joshua. Het bordje zelf is niet in beeld geweest, fotograferen en doorgeven ervan ook niet.
Bordje 8 Afkomstig van Charlotte en Rocky. Het tweede en tevens laatste bordje dat we ze zien doorgeven. De achterkant schiet wazig in beeld voorbij, maar niet te zien of het een vinkje is of een kruis.
Bordje 9 Doorgegeven door Renée en Joshua, maar alleen gespot door Joshua.
Mijn conclusie:
Renée en Joshua hebben zeker 4 goede bordjes doorgegeven (bordje 1-4 in je schema). Onzeker zijn alleen bordje 7 en 9. Bij dat laatste bordje is alleen Joshua verdacht, omdat die de enige is die het vinkje ziet. Maar Joshua corrigeerde Renée op 43'25 onmols bij bordje 4 (Renée zegt kruis, Joshua zegt vinkje), en dat bordje wordt bij hun tweede ronde ook goed gefotografeerd en doorgegeven. We kunnen ervan uitgaan dat dat bordje goed was, omdat ook Charlotte en Rocky het hebben ingestuurd.
Charlotte en Rocky hebben zeker 1 goed bordje doorgegeven (bordje 4). Maar dat is een "dubbel" bordje, het was ook doorgegeven door het andere duo. Het enige andere bordje dat we ze hebben zien doorgeven (bordje 8 ) kan niet worden bevestigd als juist. Volgens Charlotte hebben ze in totaal 3 goede foto's ingestuurd, een vierde vinkje was wel gespot in de eerste ronde maar wordt niet gehaald. Een van die drie was dus goed, een twijfelachtig, en het derde hebben we nooit gezien.
Mijn theorie is dat Renée en Joshua 6 goede foto's hebben ingestuurd, waarvan er 1 niet meetelde in het resultaat (positief dan wel negatief) omdat het bordje door Erik niet volledig werd omgereden (bordje 2). Dat er 1 fout bordje is omgereden, uitgebreid in beeld geweest. En dat Charlotte en Rocky verantwoordelijk zijn voor de andere 2 foute bordjes.