De volgorde waarbij de kandidaten bij Rik zijn geweest staat hier onder. Van Renée weet ik het niet omdat daar geen beeld van is met zon die op de houten panelen schijnt. Zeer waarschijnlijk is er bewolking als ze wordt gefimd.
1
2
3
4
5
Edit: 6
Het meest logisch is als de mol als laatste komt. Immers dan kan ze haar bod aanpassen aan de andere kandidaten. Het zou wellicht opvallen als de mol €10.495 zou bieden. De mol wil niet opvallen.
Het is niet helemaal duidelijk wat de procedure is maar dit is waarschijnlijk: De kandidaten doen één voor één een bod en de mol komt als laatste. Na het uitbrengen van hun bod worden ze naar een eigen aparte kamer gebracht waar ze even moeten wachten. Immers, je kan pas de verliezende kandidaten bij elkaar zetten als je zeker weet dat ze niet het hoogste hebben geboden.
Wat opvalt is dat Rocky het laatste is of misschien Renée. Rocky biedt in ieder geval net als Marije en Charlotte €5.000. De laatste in de kamer bij Rik die net als twee andere kandidaten precies het zelfde bedrag biedt. Ik vind dat best verdacht.
Edit: Ik zie nu pas dat Renée twee keer in beeld was en daarbij was wel de zon te zien op de houten panelen.