Dus de dame die in een ander topic wordt gezien als oud en actrice waardoor ze niet zou improviseren maar exact zou doen wat de regie haar verteld, zou nu als in een schaakspel alle zeten van elke kandidaat op elke halte kunnen overzien? Dat laatste lijkt me voor iedereen stug.
Groot gelijk.
Ik lees hier nu al 8 pagina's met lange verhalen en vergezochte redenen waarom Renée 750 euro heeft verdiend deze opdracht, door een persoonlijke keuze.
Ik ga helemaal niet akkoord dat het superverdacht zou zijn als ze voor het mingeld had gekozen. Bijna elke kandidaat gaat in deze fase geen twee jokers gunnen aan medekandidaten... Een ander argument is goodwill kweken en verdenkingen weghalen. We zijn aflevering 6, dan moet je niet even 1/10 van de pot verdienen in een poging verdenkingen af te schudden. Volgend argument: niet renéeverdenkers in het spel houden voor een joker te geven. 1 joker gaat iemand die volledig fout zitten echt niet de test beter laten maken dan iemand die tunnelt. Bovendien zit Rocky vol op haar.
Mooi om te zien dat jullie vol voor de Renéetunnel gaan. Maar wat Renée hier doet rijmt voor mij onmogelijk met wat een mol zou doen, welke uitleg jullie ook geven.