Ik heb nog even per station gekeken welke hendels naar beneden gedrukt zijn en de volgorde van langskomen bepaald. Daarbij heb ik even losgelaten of de hendels naar beneden gingen als een kandidaat uit het spel lag. Er is ook een optie dat iedereen via de oortjes op de hoogte gesteld werd. Kandidaten lieten ook merken via de biechten dat ze wisten wie uit het spel lag. Van Station 4 hebben we een compleet beeld, de rest wat minder.
1 Splinter schakelt Marije uit.
1 Splinter schakelt Charlotte uit , Charlotte dood locatie klopt niet is zelfde shot als eerder
1 Rocky schakelt Splinter uit Charlotte en Marije zijn al weggedrukt op dit paneel
2 Splinter schakelt Rocky uit. Als eerste
2 Renée schakelt Splinter uit maar de hendel van Rocky is hier ook al naar beneden
2 Marije schakelt Charlotte uit Splinter en Rocky zijn al naar beneden
2 Rocky pakt geld Charlotte,Marije, Rocky en Splinter zijn weggedrukt .Marije al uit het spel.
4 Marije Schakelt Charlotte uit als eerste
4 Rocky schakelt Marije uit. Charlotte is naar beneden
4 Renée schakelt Rocky uit Charlotte en Marije zijn al weggedrukt
4 Splinter schakelt Renée uit Charlotte, Marije en Rocky zijn al weggedrukt
4 Renée schakelt Splinter uit, Splinter dood. Als vijfde
5 Rocky schakelt Marije uit Marije dood dan is daar Charlotte al weggedrukt, wat niet op beeld staat Charlotte al uit het spel.
5 Splinter schakelt Rocky uit, Rocky dood onduidelijk te zien
6 Renée pakt geld Charlotte, Marije en Rocky al weggedrukt. Charlotte en Marije al uit het spel.
Marije staat bij Station, 1,2,4,5 en 6 uitgeschakeld, Charlotte bij 1,2,4,5 en 6. Dit klopt niet. Het kan dan inderdaad zo zijn dat de hendels naar beneden gingen zodra kandidaten uit het spel lagen. Marije bij station 2 als Rocky geld pakt en Charlotte bij station 5 als Rocky Marije uit het spel speelt en beiden als Renée geld pakt bij station 6.
Edit: Dan zijn de hendels van Marije bij station 1,4 en 5 uitgeschakeld ( door Splinter, Rocky en nogmaals door Rocky) en 2 en 6 na haar uitschakeling. De hendels van Charlotte zijn dan uitgeschakeld bij station 1,2 en 4 ( door Splinter of Marije, Marije,Marije) en zijn 5 en 6 naar beneden gegaan na haar uitschakeling. Het shot als Splinter Charlotte op station 1 wegdrukt is geblurd maar de hendel van Charlotte is wel weggedrukt als Rocky daar langskomt. Misschien is Marije daar wel geweest nadat ze bij Station 2 was.
Ik vraag me af of station 6 wel klopt, is dit niet gewoon station 4 vanuit een ander perspectief? Maar dan is Renée daar 3 x geweest....
Edit 2: opmaak aangepast