Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Prima aflevering, met als aanwijzing dat de pot veilig is voor de mol..
Dit heeft een vriend van me gevonden. De graffiti tijdens de ‘zinvol’ opdracht was zeer opvallend. Er staat ‘For Those Who Dare’. Bij de letters E van Those en O van Who zijn pijlen toegevoegd die er niet horen te zitten. De graffiti is namelijk in de stijl gemaakt van een bekende Tsjechische street artist die in 2013 is overleden. Hij gebruikte nooit pijlen. Wel scherpe hoeken bij het einde van letters zoals bij de R van For en de H bij Those.En kijk aan naar wie deze wijst.. de aflevering heette ‘aanwijzing’
Opvallend bij de executie is dat Rik zegt:‘De Mol’ (je ziet Charlotte en renee in beeld, Charlotte scherp), vervolgens zegt hij ‘winnaar’ (splinter scherp in beeld) en tenslotte ‘marije’ (scherp in beeld).Voor mijn splinter tunnel niet gunstig als het klopt 😎
Voor de mijne dan misschien wel, de laatste 5 ofzo jaar blijkt mijn mol steeds de winnaar te zijn.
Weer een heerlijke aflevering! Vooral die derde opdracht!Alleen, helaas Marije eruit...
Wauw wat een mooie hint!
Is bij jullie de uitzending al terug te kijken via de officiële site? Bij mij staat-ie noch daar noch op YouTube.Nu kijk ik de uitzendingen vaak pas na het weekend terug, dus ik weet niet of dit normaal is.
Is bij jullie de uitzending al terug te kijken via de officiële site? Bij mij staat-ie noch daar noch op YouTube.
Aanwijzing: Splinter zei bij zijn instructie van het geldkistje ongeveer het volgende. Het sleuteltje gaat in dit boekje waar een code op zit. Hiermee is het veilig voor de mol. Geeft hij hier een aanwijzing dat hij de mol is?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
561 gasten en 16 vaste bezoekers