Helaas een teleurstellende mol qua acties. Geen idee waar ik haar precies zou plaatsen (oude seizoenen heb ik niet meer goed op mijn vizier staan), maar in ieder geval niet in mijn top 10. Het is dan wel de laagste pot ooit, maar als er een kandidaat is die eigenhandig 7000 euro uit de pot speelt, dan gaat dat natuurlijk al heel snel. Ik heb weinig overtuigende acties van haar gezien. Ik heb ook niets met het hype van Rik over de laagste pot ooit. 1 ding weet ik zeker: Dat komt niet bepaald door Renee.
Ik zie in de beginpost 3 filmpjes. Ik ga er even voor het gemak van uit dat filmpje 1 gelijk is aan wat we zagen in de aflevering. De extra mollenstreken vind ik echt niet goed:
Rode draad: Ze faalt in haar mollenactie om geld uit de pot te halen. Dat is nu niet bepaald een goede actie.
Onder druk zetten: Zo ongeveer niemand koos voor het geld. Leuk dat zij 500 euro heeft kwijt gemaakt, maar als niemand anders toch voor het geld ging, dan heeft het weinig tot geen impact. Ik durf wel te zeggen dat er niet meer verdiend was als niets gepakt had. Ik vraag me zelfs af of er dan wel 500 euro was behaald, wat nodig was voor de extra vrijstellingen. In feite heeft ze dus gewoon de pot gespekt.
Sowieso waren de meeste mollenstreken dat ze hier en daar een paar honderd euro liet liggen. Ik miste dit jaar de wat spectaculairdere acties. Over het algemeen was het zo enorm op safe spelen en maar geen risico lopen. Rik probeerde in zijn praatjes nog wel wat spanning in te bouwen, maar daar trap ik niet in. Zo wordt de situatie geschetst dat het spannend is dat Renee in de allereerste opdracht langs de deuren moet. Die deuren waren gesloten. Er was gewoon geen kans op betrapt worden. Toch werd dit voorgeschoteld als een opdracht waarin Renee lef heeft getoond. Daar trap ik dus niet in.
Ben ik daarin de enige of wordt dit beeld ook door andere gedeeld?